j0rn Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har nettop kjøpt en iPod mini, og fikk ikke med bæreveske. Vil iPoden bli fort ripete hvis den bare ligge løs i lomma (ingenitng annet ligger i lomma bare iPoden)? Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jeg har hatt min mini i en måned nå, og latt den ligge en del i bukse og jakkelommer. det har ført til at minien har fått noen små riper i displayet. ingen andre riper. vurderer sterkt å kjøpe et etui\ bæreveske for å skåne skjermen, det koster ikke så mye. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ingen riper i skjermen min, men noen bittebittesmå riper bak. Oppdaga dem idag. Har latt den ligge alene i lomma, noen ganger med øreproppene surret rundt den. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Har noen små riper i displayet, men man må studere diplayet for å se dem...har brukt den nesten hver dag siden Juli, dvs. drøy 8 mnd. med mye bruk, så svaret må vel bli; nei, den får ikke fort riper av å ligge i lommen. Ikke engang med andre ting lomma! Endret 31. mars 2005 av Duckhunter Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har ingen riper på min... hatt den siden oktober såvidt jeg husker. Bruker av og til bæreveske for beskyttelse, men det skal nok litt mer til å få riper på børstet aluminium, enn på den glatte og skinnende metallblaten bak på vanlig iPod (jadda, lang og dårlig setning ). Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 du kan jo legge den i vesken som følger med PortaPro...(hvis du har dem da seff....) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Isteden for å gjøre spilleren mye større med etui, så kan man sette på en gjennomsiktig plast film. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Vel har drøssevis av riper på min 15 gb ipod gen3. Ville anbefale å ha en bærevekse eller noe til ipoden. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Vel har drøssevis av riper på min 15 gb ipod gen3. Ville anbefale å ha en bærevekse eller noe til ipoden. Nå er det dog stor forskjell på iPodmini og vanlig iPod når det gjelder riper. Det er stor forskjell på vanlig iPods speilblanke bakside og iPodminis aluminiumfinish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå