Gå til innhold

Enda et nytt design [V2.5] Dette skal brukes

Anbefalte innlegg

Jeg driver å lager et nytt design til siden min Aisutora.com.

Hvis noen har noen tips til hva jeg kan ha i headeren så hadde det vært til stor hjelp, for jeg sliter litt med å finne på noe bra der.

Syns dere det gamle designet er bedre enn noen av de nye??

Forsøk 1: Aisutora V2.1 (Ferdig)

Forsøk 2: Aisutora V2.2

Forsøk 3: Aisutora V2.3

Forsøk 4: Aisutora V2.4 (Ferdig)

Det nye designet er ferdig. Så hvis det er noe som bør endres nå så kom med det fort. Jeg er ganske så fornøyd med det endelige resultatet. Spesielt headeren er jeg veldig fornøyd med.

[EDIT]

Jeg takker for all hjelp jeg har fått. Er nå ferdig med et som jeg selv er veldig fornøyd med. Bestemte meg for å gå for noe enkelt etter flere oppfordringer fra dere som har postet. Håper dere liker det siste bedre, for det er det som skal brukes.

Forsøk 5: Vedlegg (Ferdig)

post-76-1113154986_thumb.jpg

Endret av Aisutora
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aj, der lyste det standard effekter fra Photoshop e.l

Ikke bruk skyggen på headeren, som jeg forøvrig ikke ble så glad i.

Vet ikke om siden skal handle om trening, men det så slik ut.

Det gamle er mye finere enn det nye.

Det er ikke så standard med tanke på effektene.

Ellers så er jeg ikke så veldig glad i interface eller hva de kaller det.

Lenke til kommentar

Ok, takk for tilbakemeldingene. Her fikk jeg en god del å tenke på, og ikke minst mye jobbing. Skal se hva jeg får til. Kom gjerne med tips til effekter som kunne vært kult å bruke da.

Endret av Aisutora
Lenke til kommentar

Jeg laget et helt nytt design fra bunnen av og selv så er jeg veldig fornøyd så langt, så jeg håper noen her på forumet også liker det. Setter pris på all kritikk og tilbakemeldinger som kan hjelpe meg til å forbedre designet.

Lenke til kommentar

Som jeg sa så er det ikke ferdig. Det er en del som gjenstår enda, jeg har et par ideer, men det hadde vært fint om noen andre har noen ideer også. Litt farger har jeg tenkt å prøve å få til. Headeren har jeg ikke begynt å mekke enda. Det skal være noe der ja, men jeg har ikke bestemt meg for hva enda. Der hadde jeg virkelig satt pris på forslag. Siden skal handle om kampsport, turn og cheerleading.

Lenke til kommentar

Ikke værst ;)

- Tigerhodet i headeren ser malplassert ut, får litt sånn "klipp & lim i Paint"-følelse av det også

- Fonten i headeren passer ikke med resten av siden

- Er det Puma-logoen jeg skimter i nedre venstre hjørne av headeren? I så fall bør du fjerne den pga og © og denslags

- Likte ikke den hvite stripen under "navigation" og det der. Ser behovet for en linje der, men det kunne vært løst på en bedre måte :p

Ellers var det good-good :thumbup:

Lenke til kommentar
- ALT for markante scanlines, det ødelegger hele designet

- Dårlig fontbruk

- Dansere, tigere, scanlines og crappy PS-effekter sammen? Ser ikke bra ut.

Tips til hva jeg kan endre det til hadde ikke gjort noe, jeg kan ikke så mye om photoshop så jeg har tatt utgangspunkt i en tutorial for å lage menyen så laget jeg resten av siden ut fra det.

Det er ikke dansere, det er turnere og kampsportutøvere.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er kult med interface, så lenge det ikke går utover presentasjonen av innholdet, om det kan forstås. Jeg syns ikke dette var så ille, og er enig i mye av det som er sagt tidligere. Det tigerhodet hadde ikke så mye der å gjøre eller?

Folk som tror de ser dansere bør vel få øya litt opp for omverden. Virker som du interesserer deg en del for kampsport, og hvorfor ikke la det komme fram i designet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...