Gå til innhold

Hjelp til PVP med den dårligste klassen.

Anbefalte innlegg

Rogues er nærmest aldri uoppmerksomme dog., aner ikke noe om Warrior og den slags, spiller Rogue, eneste som sikkert er lurt med en warrior, som på samme måte er kjekt med Rogue er Stun og First-Aid, ville iallefall jeg som Rogue tro da.

Lykke til med krigeren din uannsett, det er sikkert like frustrerende som Rogue iblant, er så masse tjas og mas om hva jeg skal velge til ditt og datt osv. hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Warrior er veldig dårlige i pvp jo. Enten blir vi lansomt slått ihjel av en pally (priest, druid, shammy) som bare healer seg selv, eller så blir vi immobilisert av en hunter (mage, warlock) og kverket på avstand. Er litt frustrerende, men heldigvis er vi svært gode i pve (blitt enda litt bedre etter patchen). Får masse forespørsler om dagen.

Lenke til kommentar

Altså, jeg har sett filmer av _syke_ warriors (2. nyeste patch), og vil si meg enig med andre her, at warrior med _bra_ våpen og god armor er dødelig. I tillegg kreves det endel skills for å forstå når du skal bruke de forskjellige skillsene, bytte stance osv. En mortal Strike warrior på lvl 60 gjør helt syk dmg ja :)

Likferd: Jepp, retaliation er svaret :p dessverre er denne på en 30min cooldowntimer :S

Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg er at "healer"-folket klager på bruk av f.eks. healing potions - De healer jo seg selv, så hvorfor kan man ikke bruke porions uten masse "fyfy"? Det er latterlig :hrm:

Fordi de bruker mana for å heale seg selv. Det er en klasse evne. De bruker opp mana som istedet kunne bli brukt for å lage mer skade.

Så hvis du bruker en potion vil du både lager mer skade (dps) samtidig som du vil heale deg selv.

Det er usportslig, men hvis ingen ting er avtalt på forhånd er alt lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...