Sheel Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Rogues er nærmest aldri uoppmerksomme dog., aner ikke noe om Warrior og den slags, spiller Rogue, eneste som sikkert er lurt med en warrior, som på samme måte er kjekt med Rogue er Stun og First-Aid, ville iallefall jeg som Rogue tro da. Lykke til med krigeren din uannsett, det er sikkert like frustrerende som Rogue iblant, er så masse tjas og mas om hva jeg skal velge til ditt og datt osv. hehe. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 nå må dere gi dere.. Når du blir lvl 60 warrior og får spillt en del med bra equipment så eier nok warrioren det meste dere kommer over.. Skaden er jo enorm.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Warrior er veldig dårlige i pvp jo. Enten blir vi lansomt slått ihjel av en pally (priest, druid, shammy) som bare healer seg selv, eller så blir vi immobilisert av en hunter (mage, warlock) og kverket på avstand. Er litt frustrerende, men heldigvis er vi svært gode i pve (blitt enda litt bedre etter patchen). Får masse forespørsler om dagen. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Warriors suger frem til level 60 før de begynner å få tak i epic gear. Da vil jeg si at de er nummer fire på listen når det gjelder pvp. Bare å være litt tålmodig Endret 1. april 2005 av Zlash Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Altså, jeg har sett filmer av _syke_ warriors (2. nyeste patch), og vil si meg enig med andre her, at warrior med _bra_ våpen og god armor er dødelig. I tillegg kreves det endel skills for å forstå når du skal bruke de forskjellige skillsene, bytte stance osv. En mortal Strike warrior på lvl 60 gjør helt syk dmg ja Likferd: Jepp, retaliation er svaret dessverre er denne på en 30min cooldowntimer :S Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Noe som irriterer meg er at "healer"-folket klager på bruk av f.eks. healing potions - De healer jo seg selv, så hvorfor kan man ikke bruke porions uten masse "fyfy"? Det er latterlig Fordi de bruker mana for å heale seg selv. Det er en klasse evne. De bruker opp mana som istedet kunne bli brukt for å lage mer skade. Så hvis du bruker en potion vil du både lager mer skade (dps) samtidig som du vil heale deg selv. Det er usportslig, men hvis ingen ting er avtalt på forhånd er alt lov. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Synes synd på mine warlock brødre som spiller pvp, ved lvl 60 vil dem måtte løpe jorda rundt for å få seg soul shards det suger det... Warriors har det helt fint de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå