jocke Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Heisann, Noen som har erfaringer med BKK's Bredbånd ADSL Storm (4000/600)? Kan man selv legge til porter i NAT-listen på modemet/routeren, eller er dette sperret? Hvis ikke, er det åpnet for DMZ på èn ip-adresse? Hvordan er det med stabilitet, ping, spikes, etc? Takker for alle svar. Endret 31. mars 2005 av jallakim Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Anyone? Ønsker å bestille, men har hørt mye "skrekkhistorier" om dem... Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Eneste jeg har hørt var en som skrev det var ustabilt. Mange disc, men det er vel 1 år siden. Kan være forandret nå. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 BKK har sperret router for endring, men de har laget en løsning med DMZ IP så du kan sette opp egen router. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Noen som har erfaringer med BKK's Bredbånd ADSL Storm (4000/600)? Jeg har akkurat den linjen der og må si meg svært fornøyd. Er ikke mange som kan levere 4000/600 med fast IP inkludert til den prisen! (549,-) Jeg hadde tidligere en 1536/300 linje, og var drittlei pga ustabil linje, noe som er ekstremt irriterende siden vi har IP-telefon (ustabil linje er heller ikke gøy i spill). Jeg hadde akkurat fått snust litt på de andre leverandørene i området, før det dumper ned et brev i posten om at hastighetene nærmest dobles. Jeg gav BKK derfor en ny sjanse noe jeg ikke angrer på. Etter at hastigheten ble oppgradert (ca 2 måneder siden) har ikke jeg merket et sekund nedetid når jeg tenker meg om Får den hastigheten de lover også, faktisk litt mer (opptil 4100kbit). Ping til vg.no ligger på ca 29ms. Det er vel helt "ok" i forhold til hvor jeg bor. Så jeg kan trygt anbefale BKK ADSL Ang. ruter så er denne sperret, men det løser du ved å kjøpe egen ruter, som du har full kontroll på. Endret 8. april 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
jocke Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Da tror jeg at jeg bestiller da :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå