Gå til innhold

TT Bigwater fra PSdata!

Anbefalte innlegg

Alle husker vel "Super" tilbudet på TT Bigwater fra PSdata på julaften,jaja!var greit nok at jeg ventet 3 jævla måneder på det settet,endelig får jeg en lapp at jeg kan hente det på posten,kom hjem satte det opp på et par timer,så var det fryd og gammen i 6 dager,hehe kommer hjem fra jobben en tidlig morgen og så har pc skrudd seg av!tenkte jeg hmmm,satte den på alt fuka da,skrudde seg av etter 20 sec,da kjente jeg på cpu blokka:glo varm!ventet en stund til før jeg prøve igjen,og joda den jævla vann pumpa har slutta og funke!ringte PS data samme dagen:sier han bare HE?har den stoppa!!jaja,du får sende tilbake hele driten da se!kom ned på posten og sendte den opp igjen,måtte montere av alt igjen,hvorfor kunne jeg ikke bare sendt pumpa?? og måtte betale 110 spenn for og sende pakka!da begynner det tilbudet demmes og bli ganske liten lissom! ALDERI mer PS data etter dette!Forbanna piss ass :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du mene at det er PSData sin skyld om noe slutter å fungere? Forstår at du er irritert etter 3 måneders ventetid på en vare, akkurat dét er jo uakseptabelt, men måten du reagerer på med tanke på reparasjonen er ikke helt forståelig.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at pumpa fikk nok strøm da ?

Når jeg innstallerte settet hadde jeg glemt at Qfan kontrollen stod på på hovedkortet. Dermed skrudde hovedkortet ned strømmen til pumpa da kunne den ikke gå rundt og stod bare å "rista". Tok et time før jeg fant ut av det, begynte liksom å lure når tempen gikk opp 10 grader etter at jeg innstallerte vannkjøling

Lenke til kommentar

Ikke så mye trøst i dette men jeg fikk settet mitt like før påske også, tok 5 dager så stoppet pumpen min også.. greit nok jeg hadde ikke forventet så veldig til kvalitet men litt bedre hadde jeg nå trodd det skulle være..

Lenke til kommentar

Ja ikke sant,neida qfan er skrudd av og jeg prøve flere strømkontakter,har en psu på 460W så er nok ikke det som er problemet heller!Det som er så synd er at det er jeg som må betale for og sende tilbake en defekt vare + at den pumpa jeg fikk var brukt fra før,den var bløt innvendig og fylt med dogg!

Endret av dor123
Lenke til kommentar
Ja ikke sant,neida qfan er skrudd av og jeg prøve flere strømkontakter,har en psu på 460W så er nok ikke det som er problemet heller!Det som er så synd er at det er jeg som må betale for og sende tilbake en defekt vare + at den pumpa jeg fikk var brukt fra før,den var bløt innvendig og fylt med dogg!

Tror ikkje du skal lide noko økenomisk tap ved ein defekt vare.

Viss eg ikkje tar heilt feil så skal nok PSdata returnere portoen som du må betale.

Det er bare og ringe og spørr.

Menmen slikt skjer når du velger pris forrand kvalitet.

Endret av lordbiggi
Lenke til kommentar

Normal praksisk ved retur av varer er at man får ett retur nummer av webshoppene, så drar man på posten og sender varene til dem. Selvfølgelig godt pakket inn etc etc. Når webshoppen tar imot varen så vil de sjekke produktet og ta en avgjørelse på om det er garanti/reklamasjon eller om saken er avist grunnet at varen fungerer uten problem eller f.eks at varen ikke er pakket korrekt og dermed blitt skadet.

Etter at webshoppene har konstatert problemet og godkjent garanti/reklamasjon så vil kunden få tilbakeført portoen som han/henne betale for å sende varen ned, så vil også kunden få tilsendt ny erstatningsvare kostnadsfritt. Om ikke samme vare er å oppdrive så har kunden krav på enten å få tilsvarende eller bedre produkt, eller at pengene blir tilbakeført slik at kunden kan skaffe slikt produkt fra en annen butikk.

[EDIT] Fant en tyrkleif.

Endret av Zimon
Lenke til kommentar
Alle husker vel "Super" tilbudet på TT Bigwater fra PSdata på julaften,jaja!var greit nok at jeg ventet 3 jævla måneder på det settet,endelig får jeg en lapp at jeg kan hente det på posten,kom hjem satte det opp på et par timer,så var det fryd og gammen i 6 dager,hehe kommer hjem fra jobben en tidlig morgen og så har pc skrudd seg av!tenkte jeg hmmm,satte den på alt fuka da,skrudde seg av etter 20 sec,da kjente jeg på cpu blokka:glo varm!ventet en stund til før jeg prøve igjen,og joda den jævla vann pumpa har slutta og funke!ringte PS data samme dagen:sier han bare HE?har den stoppa!!jaja,du får sende tilbake hele driten da se!kom ned på posten og sendte den opp igjen,måtte montere av alt igjen,hvorfor kunne jeg ikke bare sendt pumpa?? og måtte betale 110 spenn for og sende pakka!da begynner det tilbudet demmes og bli ganske liten lissom! ALDERI mer PS data etter dette!Forbanna piss ass :thumbdown:

erhm tror nok dette kan være din egen feil også. har du latt vannkjøling stått noen dager testkjøring ,slik at du vett at d ikke er lekasjer. og det kan være at d var en haug med luftbobbler i systemet ditt som gjorde at kjøleblokken ikke kjøler bra nok. men det kan også være produkt feil ,men alt eg seie d kan vær din feil. har hatt settet mitt ein uga funket bra ,

p.s testkjørte det i 4 dager før eg satt d inni pcen ,etter det brukte eg ein aen psu og kjørte bare vannkjølingen te alle luftbobler va vekke

grtz

Xanthin

Lenke til kommentar

hehe,neida ingen luftbobler eller slik!pumpa virka perfekt så lenge den varte den,ingen problem med temp på verken gpu eller cpu før jeg skrudde på pc etter den hadde slått seg av selv den natten,hadde heldigvis på cpu shutdown når den kom over 80 grader!

Endret av dor123
Lenke til kommentar

1. Det er ikke PS Data sin feil at pumpa di er ødelagt

2. Det er produsenten av pumpa sin feil at den er ødelagt hvis det ikke er din feil

3. Du får returnert kostander ved retur av varer som blir defekt i garantiperioden, og som da selvfølgelig godtas som garantisak

Vennligst prøv igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Har akkrat samme problemet, pumpe røyk etter noen dagers bruk :thumbdown: . Møkkapumpe det der gitt, men jeg gir den et forsøk til. Jeg sendte mail til PSdata og spurte om jeg kunne sende kun pumpa siden jeg hadde brukt en del tid på oppsett og at det ble surt å måtte demontere alt siden jeg visste at det var pumpa som var gåen.

Svar fra PSdata : Send bare pumpa du. :thumbup:

Så tror nok at om du hadde spurt så hadde det vært greit å bare sende pumpa.

Er fornøyd med PSData jeg, greit at det var fryktelig lenge å vente - fikk settet rett før påske (bestilte julaften) Men er det leveringsproblemer så er det det, lite man får gjort egentlig.

Skal se om jeg ikke får sendt inn pumpa etterpå.

Ha en fortsatt strålende dag!

Lenke til kommentar
.. den pumpa jeg fikk var brukt fra før,den var bløt innvendig og fylt med dogg!

Det er helt normalt. Alle pumpene er testkjørt på fabrikken. Vannet og duggen stammer fra denne testkjøringen. Under transporten har pumpa vært helt lukket med de gummikapslene på slangetilkoblingene. Da har ikke vannet hatt noen sjanse til å fordampe og forsvinne.

Lenke til kommentar

ja hadde sikkert ordna seg med bare pumpa og men jeg var så irritert akkurat der og da så jeg orka ikke snakke med dem mer hehe!ja de har det ja,da skulle de ha testa pumpa mi litt lenger ;) hehe men men får håpe at jeg får det snart igjen får vifta mi på gpu sliter ganske mye nå!så jeg måtte klokka ned gpu til minimum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...