krage83 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei Jeg har hørt mye bra om wow og har lyst å prøve det, men er ikke særlig begeistret for å skulle betale i dyre dommer for et spill jeg ikke har prøvd. Er det mulig å prøve det f.eks. en uke før man kjøper det. Med andre ord finnes det noen demo versjon av spillet. Jeg var ikke med i beta testingen fordi jeg missliker å innstalere beta versjoner... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 nei, det finnes dessverre ingen demo.. den eneste måten å få prøvd det ordentlig på er å ta kontakt med noen som har kjøpt Collectors Edition. Med alle CE pakkene er det en 10 dagers trial account som gir deg 10 dager gratis spilletid. Etter det må du kline inn en gyldig key (som verifiserer at du har kjøpt spillet) for å spille mer.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 betatesten var vel en slags demo. vet om mange som deltok på denne nettopp for å bestemme seg om de gadd å kjøpe seg det eller ikke. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Dustete er vel det man kaller det der Fikk en slik 10 dagers nøkkel fra en kompis, men den virket ikke. finnes det noen samle side eller.no hvor man kan finne 10 dagers nøkler? Jeg kjøper de spilla som er verdt å betale for og jeg vil også betale for å spille online, men jeg betaler ikke for noe jeg ikke vet hva er... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg kjøper de spilla som er verdt å betale for og jeg vil også betale for å spille online, men jeg betaler ikke for noe jeg ikke vet hva er... Da vil du nok heller ikke få spilt World of Warcraft på en god stund :!: Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Blizzard har mer enn nok med de spillerne som allerede har det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Blizzard kommer sikkert til å lansere slik demo ting på nettsiden, men inntil det, så my du vente, eller kjøpe det! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Blizzard kommer sikkert til å lansere slik demo ting på nettsiden, men inntil det, så my du vente, eller kjøpe det! nei, han må nok uansett vente, for det går ikke ann å få kjøpt det heller. dukker sans. ikke opp nye wow kopier i butikkene før mot slutten av måneden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 De kommer sikkert til å gjøre det før eller senere... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Så 4-5 WOW-bokser ved kassa på Avalon i Oslo igår. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Så 4-5 WOW-bokser ved kassa på Avalon i Oslo igår. Ja og? er jo ikke utsolgt overalt heller da. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Da kan dere vente til 15. April da vettu http://www.blizzard-europe.com/press/050401.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå