Forumforumforum Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 prosjektet dødd heeeelt ut ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Beklager, men shit happens. Jeg har verken tid eller penger lenger, så prosjektet blir frosset til tidligest neste sommer. Kan ikke love noe da heller, men jeg skal spare opp penger etterhvert. Noe som kan hjelpe er en idè jeg har hatt lenge; Funker det med en av de 500W arbeidslysene som en kan kjøpe på Clas Ohlson o.l. til rundt 2-300? I så fall blir jo alt mye lettere og billigere Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Beklager, men shit happens. Jeg har verken tid eller penger lenger, så prosjektet blir frosset til tidligest neste sommer. Kan ikke love noe da heller, men jeg skal spare opp penger etterhvert. Noe som kan hjelpe er en idè jeg har hatt lenge; Funker det med en av de 500W arbeidslysene som en kan kjøpe på Clas Ohlson o.l. til rundt 2-300? I så fall blir jo alt mye lettere og billigere 5278662[/snapback] NEI, det er ikke vits å prøve en gang.. 1: Du må ha punkt lyskilde 2: Det generer for mye varme 3: Levetiden på pæren er for liten Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Greit, tenkte meg egentlig at det ikke kom til å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå