Gå til innhold

Min første worklog: ProjectProsjektor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne burde ikke være her, siden dette virker mer som visjon og ønske om hva man skal snarere enn hva man gjør. spes når man ser tiden som er brukt på prosjektet og hvor lite som er gjort.

i tillegg er det mest her ganske så off-topic

Herved rapporter til moderator!

Lenke til kommentar
Denne burde ikke være her, siden dette virker mer som visjon og ønske om hva man skal snarere enn hva man gjør. spes når man ser tiden som er brukt på prosjektet og hvor lite som er gjort.

i tillegg er det mest her ganske så off-topic

Herved rapporter til moderator!

TTT er et ordtak du kanskje lærer når du har vært militæret, ting tar dit.

Har pratet med threadstarter og det skjer noe med det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Liten "update" :D

Får litt penger til overs nå ser det ut som, etter litt jobbing og det at jeg skal selge Shuttle`en min, så da er jeg på utkikk etter en skjerm.

Har funnet denne Dell-skjermen. Har hørt mye bra om Dell-skjermene, og den ser jo fult brukbar ut (litt høyt med 25ms kanskje, men det kan jeg nok leve med :p )

Noen som synes jeg burde gå for den? Har en helt ny som selges brukt, kan få den for 1700kr, er det et bra tilbud?

EDIT: Eventuelt noen som vet om ca. like gode skjermer ti ca. samme pris? (helst billigere)

EDIT 2: Prisen er nå senket til 1600kr :w00t:

EDIT 3: Hvilken skjerm er best? Dell-skjermen, eller denne?

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Slutt å klag! Kom med svar på det jeg spør om heller! Eller konstruktiv kritikk!

Du har vel ikke lest posten min rett overfor heller, der det står at jeg skal begynne igjen?

Og du har ikke fått med deg hva som skjedde, som gjorde at jeg måtte ta pause?

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke gå for den billigeste, jeg vil gå for den beste. Jeg skal ha minst 25ms responstid, minst 1024*768 oppløsning, minst 300:1 kontrast og ellers bare et generelt bra bilde.

Har funnet meg en skjerm nå (NEC Multisync 1550M) som oppfyller alle kravene mine, den blir sendt i morgen om alt går etter planen :cool:

Lenke til kommentar
Bra :) gleder meg til et resultat!

You and me both :cool:

Men det blir nok desverre ikke så mye som blir gjort fort her, siden jeg snart skal begynne på skolen igjen, jeg liker å bruke god tid på ting for å gjøre den skikkelige, og det er vanskelig for meg å skaffe tre-materialer :ermm:

Men jeg lover at det skal komme updates med skjerminfo, og sånne ting når jeg har fått den og testa den :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bra :) gleder meg til et resultat!

You and me both :cool:

Men det blir nok desverre ikke så mye som blir gjort fort her, siden jeg snart skal begynne på skolen igjen, jeg liker å bruke god tid på ting for å gjøre den skikkelige, og det er vanskelig for meg å skaffe tre-materialer :ermm:

Men jeg lover at det skal komme updates med skjerminfo, og sånne ting når jeg har fått den og testa den :w00t:

Fått til noe i det siste da? :)

Lenke til kommentar

Zevs_: Nei, har nok ikke det. Skolen tar litt tid, og turen frem og tilbake tar lang tid de også. Men jeg lover at jeg snart skal begynne, så snart jeg har fått orden på noen ting her (har nettopp fått internett igjen, så...)

Caliber: Takk takk, kjekt å se skryt fra en modder av ditt kaliber (:p)

Skal jo (som sagt) snart bestille deler, måle opp alt, og da begynne byggingen av kassen.

Lenke til kommentar
Zevs_: Nei, har nok ikke det. Skolen tar litt tid, og turen frem og tilbake tar lang tid de også. Men jeg lover at jeg snart skal begynne, så snart jeg har fått orden på noen ting her (har nettopp fått internett igjen, så...)

Caliber: Takk takk, kjekt å se skryt fra en modder av ditt kaliber (:p)

Skal jo (som sagt) snart bestille deler, måle opp alt, og da begynne byggingen av kassen.

Hehe, morro ordspill, men jeg tar det som et kompliment ;) Når vi først snakker om meg og moddingen min; på tide du tar deg en tur innom workloggen min, har skjedd store saker der! :yes:

Lenke til kommentar

Daggern2005: Ja, update kommer snart, men jeg må ordne opp i noen saker først.

Men hvis jeg får stipend, så lover jeg at det blir full fart fremover! :innocent:

Caliber: ja, jeg tenkte på å skrive noe annet, men jeg bare måtte :p

Kikker jevnlig innom loggen din, men av en eller annen grunn skriver jeg nesten ikke :ermm:

Skal skrive snart, det lover jeg ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...