Power-Z Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Skjønnte nesten at du ikke ville skru. men den kanten på første bilde, lagde den egentlig slik at den støtter opp ramma mot overheaden, størrelsen er ikke riktige siden jeg bare laget dette i en fart. tenkte på at hvis du brukte noe lignende på bilde 3og skrudde den fast medlcd panelet i selve "slotten" på hver side så ville den ligge fasti toppen. Uansett, ville jeg anbefale å male selve rammen på den ekstra modulen svart innvendig eller noe annet stoff matriale for å minske refleksjon av lyset som kan skape ujevn lys styrke Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Som sagt; Får se hva jeg gjør, men det blir nok noe lignende det du har tegnet opp her. Skal nok det ja (tenkte ikke på det selv ) Det kommer også til å hjelpe_litt_på temperaturen etter det jeg har hørt, og det vil jeg jo seff ha. EDIT: Blir_kanskje_gjort noe i morgen, får se hva jeg får tid til/lov til på skolen. (har noe annet som eg holder på meg, og jeg må gjøre meg ferdig med det også) Endret 5. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) helt erlig så trur jeg dette blir et supert arbeid edit : jobb fort jeg vil se mer Endret 5. april 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Takk takk AltuZ, fint at noen har tro på meg. Jobber så fort jeg kan, får desverre litt begrensninger, siden jeg gjør det på skolen, og da må jeg bruke litt tid på å pakke med tingene igjen, og jeg har ikke så lang tid hvar gang, og jeg må få lov til å jobbe med prosjektet mitt. Men jeg skal kjappe meg med det prosjektet jeg lager for skolen, etter det skal det nok bli litt mer fortgang i sakene ja! Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hehe supert.. ikke gjør det for fort så det blir slurv da Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 hehe supert.. ikke gjør det for fort så det blir slurv da Don`t worry, jeg skal nok ikke det, skal ta den tiden det tar, og litt til, bare for å få det skikkelig. Men er det noen som vet hvordan man vasker en LCD-skjerm? Den blir jo litt fettette når jeg tar på den, og det kommer endel støy på den, og litt sånn, så det er jo greit å vite hvordan jeg skal vaske den. Vet hvordan man gjør på CRT-skjermer (stikker på lageret til skolen, og tar noen poser med alkohol/spritholdige kluter e.l., og tørker fint av, så tørker en av med en annen klut som følger med) Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 på min lcd skjerm brukte jeg bare littegranne vann(IKKE MYE) på en fiber klut å tørka av med papir så tok jeg sånn som følger med briller.. pusse klut å tokk å tørka over med det.. så var skjermen min som ny Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Takk for tipset AltuZ Gode nyheter; Jeg skal ta med endel hjem i dag, sånn at jeg kan jobbe med det litt her hjemme også, bl.a. det lille problemet med to av kretskortene som ligger litt over skjermen. Skulle egentlig hatt en SketchUp-skisse klar til nå, men jeg skal snart formatere (skulle gjort det i går, men begynte for sent) så ingenting ligger på denne maskinen der hvor det skulle ligge. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Looking good sigen! Uhh...sitter naa paa en internett cafe i Egypt...Fydda ! Pc'ene suger og tastauret er fucka! Haaper prosjektet blir bra. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Takk takk sigz. Pleier internettkafèer å ha gode pc`er/tastatur? lolminator^: Statusen har nok desverre ikke forandret seg, for jeg fikk ikke med meg LCD-skjermen, uten rissiko for å ødelegge den på veien hjem, så den kommer nok hjem i morgen heller. beklager at det tar så lang tid, mnen sånn er det når jeg ikke har materialer her hjemme, og ikke kan få tak i det med det første. :sad: Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ser bra ut dette KEEP UP THE GOOD WORK Har litt lyst på en slik prosjektor Men jeg har ingen overhead, og LCD skjerm å ta av, og jeg har ikke råd til det heller... (det er jo prosjekt stoor trekasse som står på vøtt) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Uber kult. Hater når folk kommer med sånne gode ideer, for da surrer det helt rundt i hodet på meg. Vil lage en slik jeg og nå. Blir vel til at jeg tilfeldigvis klarte å skaffe meg en overhead fra skolen eller no. Bra med worklog, gjør det enklere for oss andre som vil lage. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hrisebro: Takk, syns at du ikke har penger å sånn til å begynne med et lignende prosjekt, men jeg følger med på prosjektet ditt, ser fint ut det også zuco~: takk, og undskyld for at jeg får deg til å tenke Gleder meg til din worklog, his du lager prsjektor, og du lager worklog av det. Fint å se at det er folk som virkelig setter pris på worloggen min, gir meg skikkelig overskudd til å forstette for full maskin *sentimental* Gode nyheter! Jeg har fått svar på mail, og blir sponset av vendur.no :bigsmile: Det jeg får av dem, er 2 stk. 80*80mm silenX-vifter eller 1 x 120*120mm silenX-vifte, + 25% avslag på ekstra vifter som jeg trenger. Så jeg legger snart inn bestilling på dette, så den pakken kommer vel i løpet av neste uke, eller hvis jeg er uheldig; innen 2 uker. (får også gratis porto ) Men siden jeg sitter på Shuttle`en min nå, som jeg bruker som mellomlager når jeg skal formatere nå, så får bilder og sketchUp-bilder vente, men de kommer snart, det lover jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) EDIT: Den smilien sa nok Endret 8. april 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Huh? var det for prosjektet eller for sponsingen? Uansett takk (men prøv å skrive litt i innleggene dine også) Lenke til kommentar
aLmAnZo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 worklog Fant linken på ett annet forum, hadde tenkt å prøve selv. Men jeg har fått tilbake projektoren min nå så. fint å se at noen tørr satse på et slikt projekt Når får vi se ferdig resultat? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Oi. har glemt ut å oppdatere denne jeg Uansett: Jeg må nok kjøpe ny skjerm, for plutselig sa det poff, huset ble mørklagt, og skjermen ville ikke på etterpå. Skal kanskje levere den inn, så jeg kan sjekke hva som er galt, eventuelt om det går ann å fikse, og ikke minste om det lønner seg. Så dere som bryr dere, må nok vente litt på noen fremgang her, beklager. Hvilken tråd var det du fant på et annet forum? Den jeg har linket til på Tom`s Hardware guides? Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Å få den lcd skjermen der fiksa kan du nok bare glemme. Vil koste mer enn en ny skjerm, og sjansene for at samme problem ikke oppstår igjen er små... Men kjempe kult prosjekt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Vet at jeg sikkerrt ikke får fikset skjermen, og at det blir veldig dyrt hvis det er mulig, derfor jeg skrev "kanskje". Men det tar nok litt tid før jeg finner meg en billig nok skjerm, så det tar nok en liten stund før det blir noen skikkelig update her. Men jeg skal prøve å få gjort mest mulig med selve overhead`en imens, så det blir nok en update og to på dem, det er jo litt å gjøre på den. (lakking, pussing, sette inn nye vifter o.l.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå