zharchy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kjørehjelp i mikroformat Er du blant de som alltid klarer å kjøre seg vill? Eller er du kanskje bare en fartsbølle? Med den nyeste dingsen fra RoadPilot ligger du alltid ett steg foran loven. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Fiffig og nyttig den. Gjenstår å se om den funker like bra som de sier da. Er jo ikke alltid produktene gjør det, og da spesielt de som er litt "på kanten". De fleste funksjonene var logiske, da den har GPS, men hvordan den har nøyaktig turteller skjønner jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Oi, her har jeg gjort en dårlig oversettelse ser jeg. Med turteller mente jeg distansemåler, kom ikke på at dette hadde en helt annen betydning i motorverden. Da skulle det i hvert fall være rettet! Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvor får man kjøpt den sa du? kanskje ikke lov å spørre om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg