tvaksvik Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei! Jeg har lurt på dette en stund. Det er jo mulig for en TV å både ta inn og sende ut signal gjennom Scart portene bak på tvène. Og visst man da bruker en scart-plugg og setter den til Output så skal man jo i hovedsak sende signal ut ifra Tvèn og da evt trigge inn på S-videoèn på en evt. laptop, eller hva? Har jeg misforstått noe hittil? Skal ikke dette i teorien fungere, eller har jeg nødt til å anskaffe meg ett Tv-kort for å kunne gjøre om TV-signalet?? noe som ikke høres helt nødvendig ut siden oscillatoren (Mottakeren) i en evt. TV el. VCR allerede har transformert ned det høyfrekvente signalet. Det som jeg i hovedsak spør om her for å si det enkelt og greitt er vel egentlig: Kan S-video porten i en Laptop brukes både som inngang/utgang eller bare utgang??? Og isåfall visst den kan brukes som begge deler, hvilket program skal jeg bruke for å kunne som TV-tuner eller Capture program?? Håper noen kan gi meg noen vink på på dette dilemmaet:) Hilsen Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå