MiteS Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Som emne tittelen sier vil jeg ha ett Digitalt Videokamera til 3000-5000kr. Har bare noen få krav. (Første kameraet, kommer til å bli ødelagt fort) - Jeg må ha mulighet for å filme i mørket (endel av filminga vil foregå på natta) - Det trenger egentlig ikke være noe fanzy effekter osv på det. Det var vel alt.. Har dere noen forslag? På forhånd takk! - MiteS- Endret 30. mars 2005 av MiteS Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg vil foreslå Sony DCR-HC17. Kompakt, brukervennlig og grei funksjonalitet, samt sony sin gode nightshot-funksjon . Lenke til kommentar
mintman Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Jeg ser Elite Foto selger en annen modell, DCR-HC19E nå til 3995,-. Link Dette må da være modellen over DCR-HC17? Endret 15. april 2005 av gstavdal Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Takk! ;D Det ser ganske bra ut det.. Var også en fin 3D-Visning av kameraet på sony.no og det ser helt okei ut. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg har kjøpt DCR-HC17 kameraet på Elkjøp selv, men imorgen skal jeg benytte meg av 30 dagers full returrett på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå