Arctic Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Heisann! Skal på ferie, og jeg trenger noe og "surfe" med da. Internettavhengig...:sad: Er det slik og forstå at hvis jeg kjøper en GPRS telefon, så kan jeg Wappe med den skitbillig i forhold til gammelmåten med 2.99 i minuttet? GPRS: ca 500 wapsider for en 50 lapp, stemmer det? Et annet spørsmål om GPRS. Hvis man ordner slik at du kan mota mail. Kan man sile ut vedlegg eller andre uinteressante ting? Hadde jo vært litt kjipt hvis du fikk et vedlegg på 20 MB som du ikke klarer og "stoppe" når man betaler 50 kroner pr MB... Og så må jeg ha en ny telefon. Hadde tenkt på en T65. Er den noe og satse på? Bruker generelt telefonen svært lite, SMS - nesten ingenting. Men den står på hele tiden, så god stand-by er ikke og forakte. Går det forresten an og velge farge i displayet på T65? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 04:51, Arctic skrev:Heisann!Skal på ferie, og jeg trenger noe og "surfe" med da. Internettavhengig...:sad:Er det slik og forstå at hvis jeg kjøper en GPRS telefon, så kan jeg Wappe med den skitbillig i forhold til gammelmåten med 2.99 i minuttet?GPRS: ca 500 wapsider for en 50 lapp, stemmer det? Med GPRS er det MYE billigere å wappe. ca 800 wapsider for 100kr, altså 80 sider for en 10'kroning. Du betaler ikke for oppkoblingstiden, men for antall bytes du laster ned. 1MB for 100kr, å det skal vistnok tilsvare 800 wapsider. Men det er bare den første MB'en du betaler 100kr for, deretter betaler du 25kr for hver MB. Men dette tilbakestilles hver måned. Rett meg hvis jeg sitter med feile opplysninger. (fikk dem fra telenor da men) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg har faktisk akkurat skaffet meg en T65 og jeg holder på med og fikse Mail på den akkurat nå. Tror den bare er sånn grønn aktig display som det er mulig og få. Og det koster ikke 100kr pr mb hele tiden. Prisene faller jo mer du surfer. EDIT: Er det ikke 15kr pr mb? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 http://dintelefon.net/modules.php?name=For...viewtopic&t=169 FÅr håpe vi får hjelp da. Er en Wap guide der for og fikse internett som er MEGET god. Ikke på forumet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå