Kebab GUD Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 jeg lever et patetisk liv .. det første jeg skal bruke pengene mine på er PC... huff.. for det første vet jeg ikke hvor mye jeg får en gang ... For det andre så vet jeg at jeg ikke får nokk til et GF4 ti4400 .. ............. og ja jeg er H*** trøtt Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei Kebab GUD! Vel,først får du 30% av full lønn,deretter 50% og så 80%. Så vist du bur på hybel etc. så er det ikkje så fett. Men,ein får betalt for å lære.Og sånn sett er det bra :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Selg kassa di og heng hk på veggen, da får du nok til GF4 ti4400 :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 ikke **** om jeg gjør... men hvis jeg sparer pennger fra ferien og plusser det på lønna .. får jeg nokk Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Kebab GUD Lærlinge lønna idag er en store vits syns eg,når eg var lærling fekk eg 70kr timen . Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå