heborres Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Finnes det ikke noen butikker i Norge som selger dette? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det er nok gått ut av produksjon er jeg redd Lenke til kommentar
heborres Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Det er nok gått ut av produksjon er jeg redd Søren også Kan dere anbefale meg et tastatur som er like bra da? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) *sitter og trykker på sitt noen få måneder gamle Logitech Internet Navigator SE* Vil aldri finne et tastatur som er like bra, i mine øyne, men jeg har hørt veldig mye bra om dette: Logitech Ultra X Flat Tastatur Endret 30. mars 2005 av Naits Lenke til kommentar
mungo Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har det tastaturet sånn laptop-følelse når du taster ivei? Logitech Internet Navigator Keyboard SE synes jeg har forferdelig klikkelyd i tastene. Må få meg nytt. Så bra ut det der, Naits. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tastaturet har en laptop-følelse ja. (brosjan har det) Men det er bedre å skrive på enn en laptop, siden det er fysisk større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå