Gå til innhold

Battlefield Patch rekkefølge (BF1942,BFV,DC,POE)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jahwol. Cracker til demoen av BF2 da?

6135444[/snapback]

*kremt*

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8

 

Kjøper du spelet treng du ikkje crack.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Heia, er en noobie på dette med patching, og lurer på hvordan jeg legger de inn.

Jeg har nettopp lastet ned to nye kart, og trenger hgelp til innstallajonen :blush:

6943017[/snapback]

Trenger du hjelp med innstalasjonen av patcher eller karta?

 

Patchene er jo en selvkjørende .exe fil.

 

karta vet jeg ikke helt, men er 100% sikker på at du får beskrivelse når du laster dem ned.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Då denne tråden er utdatert og ikkje er blitt oppdatert på lenge, fjernar eg den som sticky. Då dette heilt klart er ein nyttig tråd er det fint om nokon kan ta seg bryet med å lage ein ny og oppdatert tråd. Viss ingen ønskjer det, kan eventuelt eg gjere det. (Eg spelar ikkje Battlefield så eg er ikkje heilt oppdatert på denne fronten, er derfor fint om nokon som følgjer litt meir med gjer det.)

 

Skulle trådstarter få lyst til å oppdatere denne tråden igjen, kan han sende meg ein PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...