Gå til innhold

Påskebilde fra Junkerdal. Kritikk!

RMI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, var litt spenstig, men på den annen side ikke særlig oppsiktsvekkende.

Er vel det magiske lyset som egentlig redder dette bildet litt, treet må taes bort, få det vekk for pokker ;) , kunne tenkt meg det litt nærmere, og kanskje noe å sette fokus på, en person kanskje, eller noe i den duren.

er det en slags blur du har lagt på skyene? synes ikke det passet helt i denne stemningen- men ellers et greit bilde

edit: etter å ha sett på det en gang til må jeg dessverre si at det er på grenseland til å ikke være et greit bilde engang, det er rett og slett kjedelig, tatt fra en rar vinkel.

Synes det er litt rart at noen kan si at dette er et utmerket bilde, men jaja.

bedre lykke neste gang.

Ville valgt en helt annen vinkel for dette bildet, og gått mye nærmere.

Dette bildet gir meg ingenting, ikke bli sur på meg for at jeg sier det, jeg prøver bare å hjelpe :innocent:

Det er et stort dødt tre plassert godt inn i bildet, det er tatt langt unna og en skimter en slags horisont, meget skjev, man ser et par campingvogner fra siden og en grå vegg.

lyset lyser litt, men gir ikke så veldig påskestemning på meg i alle fall, noe tittelen påpeker at er hensikten med bildet. :nei:

Endret av Lapette
Lenke til kommentar
hmm, var litt spenstig, men på den annen side ikke særlig oppsiktsvekkende.

Er vel det magiske lyset som egentlig redder dette bildet litt, treet må taes bort, få det vekk for pokker ;) , kunne tenkt meg det litt nærmere, og kanskje noe å sette fokus på, en person kanskje, eller noe i den duren.

er det en slags blur du har lagt på skyene? synes ikke det passet helt i denne stemningen- men ellers et greit bilde

edit: etter å ha sett på det en gang til må jeg dessverre si at det er på grenseland til å ikke være et greit bilde engang, det er rett og slett kjedelig, tatt fra en rar vinkel.

Synes det er litt rart at noen kan si at dette er et utmerket bilde, men jaja.

bedre lykke neste gang.

Ville valgt en helt annen vinkel for dette bildet, og gått mye nærmere.

Dette bildet gir meg ingenting, ikke bli sur på meg for at jeg sier det, jeg prøver bare å hjelpe :innocent:

Det er et stort dødt tre plassert godt inn i bildet, det er tatt langt unna og en skimter en slags horisont, meget skjev, man ser et par campingvogner fra siden og en grå vegg.

lyset lyser litt, men gir ikke så veldig påskestemning på meg i alle fall, noe tittelen påpeker at er hensikten med bildet. :nei:

Morsomt at noen tar seg så god tid til å se på bildet. Må vel forklare litt om hvordan bildet ble til. For det første er jeg totalt amatør og dette bildet ble til da jeg skulle prøve å ta et bilde i mørket. Jeg har ikke tatt "natt" bilder før og prøvde en instilling på kameraet og ventet i ca 1,5 minutter og vips så kom dette frem. Jeg ble bare litt overrasket over hva som er mulig å få frem med et digitalkamera. Da bildet ble tatt var det stummende mørke og månen skinte i mot. Jeg er imponert over skinnet fra den gamle furua, det er tross alt skyggesiden som skinner. Skyene ble slik pga den lange lukketiden. Ser du nøye etter ser du at også stjernene har blitt avlange strek pga lukketiden (mulig dette ikke kommer frem da bildet er forminsket). :thumbup:

Lenke til kommentar
Hadde vært et fint bilde hvis camping-tingene var borte synes jeg :D

pip

Beklager men bildet er tatt på en campingplass :D

Det jeg ønsket var å ta bilde av spikerteltet etter å ha montert utvendig lys. Synes selv at det ble ganske bra :w00t:

post-209-1112305079_thumb.jpg

Endret av RMI
Lenke til kommentar

Teknisk bra bilde !

Flott lys fra månen, og fin nattehimmel.

God stemning i bildet med det varme lyset fra campingvognene.

Lang lukkertid gir artig effekt på skyene i toppen.

Motivvalget fungerer som dokumentasjon av stemningen på campingplassen,

og det er jo helt greit det. Det er i mine øyne lyset og stemingen som fungerer best. Hadde det vært på dagtid, så hadde det vært kjedelig.

Roger

Endret av rogers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...