BrukerSlettet Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Trenger sponsorer, og tenkte jeg skulle søke på PS Fondet, men finner ikke ut hvor jeg skal søke.... Hvor søker jeg? Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 http://www.psdata.no/ps.asp?docid=374 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvor blir det offentligjort hvem som får oppfyllt ønskene sine? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 De har gitt ut sinnsykt mye hardware!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Noen som vet når man skal motta dette? Eventuelt når man blir kontaktet av Psdata. Jeg står nemlig på den listen, men har ikke mottatt noen henvendelser fra PSdata. Herr Brun Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ringte psdata i går, de sa senest i neste uke. de ble litt forsinka pga påske. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Blir bare trist jeg, samme søknad hver måned der jeg bare ber om en liten laptop, men neida. Også ser jeg alle de teite greiene folk får dyr HW for. *snufs* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Stakkars goophy. Vi har sendt inn søknader på diverse dilldall hele gjengen, så kanskje vi får sponset hele neste dataparty . Dvs. mer penger i compopremier osv. Får i alle fall en del sponset da. Herr Brun Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kanskje man skulle sendt inn hastesøknad for et fremmadstormende LAN i mai Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hvordan fungerer det fondet? kan hvem som helst sende inn søknad uten noen spesiell grunn? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hvordan fungerer det fondet?kan hvem som helst sende inn søknad uten noen spesiell grunn? Jepp. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 hvordan fungerer det fondet?kan hvem som helst sende inn søknad uten noen spesiell grunn? Jepp. kult Vinnere vil bli offentliggjort på www.psdata.no i midten av påfølgende måned. hmm, når jeg søkte i dag, legges det da ut på psdata.no i løpet av april eller mai? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå