Goliath Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har kjøpt meg en brukt E710 og fikk ikke med manual osv. Derfor stiller jeg noen spørsmål her slik at dere med E710 selv kan kanskje svare meg. 1: Skal OLED skjermen foran vise farger når man tar evnt. bilder med den? Den viser bare blåfarge hos meg. 2: Kan man endre melodien for alarmen? Isåfall hvordan? ..thx.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Her kan du laste ned bruksanvisninger og pc programmer til den...... http://www.samsung.com/no/support/products...load/index.aspx Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) fant bruksanvisningen til E710 men finner egentlig ikke svar på spørsmålene mine Endret 30. mars 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 En OLED skjerm er som oftest begrenset til 2-3 farger og det er ikke umulig at den skal bare vise blå... Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 OLED-skjermen i E710 er ikke en fargeskjerm. Den har bare et antall ulike gråtoner. Denne gråtonen ser kanskje blå ut, men den er ikke oppgitt som fargeskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå