HondaNSR Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Leter etter et bra program til å konvertere filmer, slik at eg kan ha dem på mobilen. Hadde et før, men husker ikkje navnet, og finner ingenting når eg søker på forumet, håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Smartmovie "pakken"? Den er iallefall super. Tror det er den du tenker på når du eier en S60 telefon (SX1) og jeg synes å huske deg fra slike diskusjoner Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvis det er til 3pg har nokia noe i hvert fall.... På symbian er som sagt smartmovie best! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Smartmovie er klart best ja, men det funker ikke til meg. Hver gang jeg spiller av en film lukkes programmet etter 8 sek. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Øyvind: Prøvd å slette/reinnstalert programmet (+ alle mapper osv.) og deretter prøvd å innstalert og kjøre det igjen? Virker ikke dette så kan en annen fil være tingen (Fra Lonelycatgames sine sider, se ovenfor) ellr en reinnstall kanskje løse på saker. Tomat Ulf: Se i signatur og du vil se at han nok har en SX1.... (S60 symbian telefon) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Øyvind: Prøvd å slette/reinnstalert programmet (+ alle mapper osv.) og deretter prøvd å innstalert og kjøre det igjen? Virker ikke dette så kan en annen fil være tingen (Fra Lonelycatgames sine sider, se ovenfor) ellr en reinnstall kanskje løse på saker.Tomat Ulf: Se i signatur og du vil se at han nok har en SX1.... (S60 symbian telefon) Har reinnstalert alt mulig flere ganger, eneste jeg ikke har prøvd enda er å formatere mobilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå