Gå til innhold

.........................................


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en del gamle maskiner jeg kunne gått enkt meg en tekstbasert linux.

 

Er det mulig å få tak i?

Debian eller Slackware :yes:

 

Jeg likte ikke Arch, men det blir litt feil å fraråde deg å bruke det på grunnlag av hva jeg mener. Det eneste ankepunktet må bli at arch, som slimemold skriver, ikke vil fungere på litt eldre maskiner. I Debian så er programmene og standard-kernelen kompilert for/mot i386. I slackware så er det vel i486?

Lenke til kommentar

Du kan velje minimale installasjonar utan grafikk også av nyare distroversjonar, og eg ville prøvd dette først, var eg deg. Sjekka Mandrake 10.1 berre som eit døme, der er minimumsinstallasjonen utan noko X på ca 250 MB. Så finst det diverse tekstbaserte spesialdistroar. Dei blir truleg litt verre å finne ut av om du står fast på noko.

 

Vil du drive med retrocomputing, lar det seg nok gjere å grave fram gamle distroar. Hugsar eg køyrde X m/xterm og Emacs på ein 16 MHz 386SX (16-bits buss) med 5 MB RAM... Akkurat det vil eg ikkje tilrå, men olear køyrer altså Slackware Current på 50 MHz 486/12 MB RAM. Kan køyre mange slags tenester rimeleg effektivt på ein slik PC. Elles treng ikke X-installasjon eller ikkje vere noko stort poeng. Du kan installere X, om diskplassen er stor nok, men berre fyre det opp ved spesielle høve.

Lenke til kommentar

Du bør prøve opplegget til olear! Helst med "multiple desktops": ALT-F2 tar deg til desktop 2 osb. mc (Midnight Commander) er fint å køyre i terminalar under X og.

 

Om du har installert X og X-program utan å fyre det opp, kan du køyre desse programma med X-display på andre maskinar. I dag køyrde eg t.d gnumeric gjennom ssh på ein server langt vekke som sjølv er i tekstmodus. Slik kan du nytte grafiske verkty på ei tekstbasert maskin, utan å få ho til å knele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...