Baba2 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei! Jeg trenger litt hjelp med å finne ut om import spillene mine er like store (gb) som de originale. Så har dere noen sider der hvor de har listet opp størelsen på mange ps2 spill?? Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ingen idè, sorry. Men bare så du vet det, det der er farlig område, ingenting av snakk om piratkopiering eller lignende er lov, så pass på. Beste jeg kan gjøre for deg er: www.google.com, lykke til! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Hei! Har søkt litt på google men jeg fant ingen ting. Det jeg sa kunne kansje høres ut som piratkopiering men det var ikke hensikten min. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei!Jeg trenger litt hjelp med å finne ut om import spillene mine er like store (gb) som de originale. Hvilken hensikt har dette? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kanskje han prøver å finne ut om han har kjøpt piratkopierte eller originale spill fra utlandet? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Hei! Jeg har fått noen spill fra utlandet i gave, så jeg vil sjekke om spillene på cd eller dvd. Hvis de er på dvd er de sikkert hele spill hvis de er på cd er filene sikkert kortet ned. Så jeg vil være sikker på at det er hele spill jeg har fått! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Står på plata om det er DVD eller CD vel? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Ja det hadde jeg glemt (så dum jeg er) Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå