Gå til innhold

Tips til rengjøring av tastatur?

Grundig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg finner ofte mye rart i tastaturet.. Så jeg tar støvsugeren (med justerbart sugetrykk), og støvsuger driten opp med den.. Etterpå (hvis det er dirty oppå tastene), tar jeg litt fuktig klut..

good luck, hilsen Erik

Edit: LEIF

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar

Skru det opp, fjern all elektronikken, fjern alle tastene, skrubb tastaturet og alle tastene med en ny, billig tannbørste, sett på plass alle tastene, skru sammen elektronikken og tastaturet.

Høres ikke ut som mye jobb, men jeg brukte faktisk 5 timer på det. ;)

Lenke til kommentar
Pleier å ta en halv-våt fille og tørke av tastene! ;)

LoL, leste halv-våt fitte.

Men on topic. Du kan bruke et sånn middel, tastatur rens eller no sånt. Det kan kjøpes på Binders å Clas Ohlson. Ellers er støvsugeren og luft på boks et spenstig alternativ.

Lenke til kommentar

Jeg tar bare en smørekniv og "popper" av alle tastene.

bruker dasspapir og q-tips til og rense der knappene var,

og bruker en lang stund på og finne riktig plass til knappene igjen.

(Det tokk en gang 3 uker før alle var på riktig plass igjen) :blush:

Lenke til kommentar

jeg å har masse dritt å lort av støv til matsmuler mellom tastene.. men vhis jeg tar ur tastene, blir de ikke liksom løse etterpå? på tastaturene på skolen ble tastene løse etter man tok dem ut å in :hmm:

samt at tastene mine begynner å bli misfarget lol.. begynner å få en brunfarge lol.. ( nei. sitter ikke å driter på tastaturet mitt lol )

har hatt det et par år.. får vell kanskje kjøpe et nytt snart eller prøve å rense det ;)

Lenke til kommentar
samt at tastene mine begynner å bli misfarget lol.. begynner å få en brunfarge lol.. ( nei. sitter ikke å driter på tastaturet mitt lol )

har hatt det et par år.. får vell kanskje kjøpe et nytt snart eller prøve å rense det ;)

Hvis det er lol et vanlig, hvitt lol tastatur du har lol uten noe ekstra på, så kan du lol kjøpe et nytt hvis det lol begynner å lol bli gammelt, et sånt tastatur er jo lol ikke så dyrt, bare 100-200 kr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...