Grundig Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Heisann. Tastaturet mitt er ganske skittent nå og jeg lurte på hvordan jeg kan rengjøre det på best mulig vis. Hva pleier dere å gjøre? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Pleier å ta en halv-våt fille og tørke av tastene! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Ja, men jeg tenker på hvordan man også får bort driten nedimellom tastene? Burde man ta av tastene for så å vaske? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jeg finner ofte mye rart i tastaturet.. Så jeg tar støvsugeren (med justerbart sugetrykk), og støvsuger driten opp med den.. Etterpå (hvis det er dirty oppå tastene), tar jeg litt fuktig klut.. good luck, hilsen Erik Edit: LEIF Endret 30. mars 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Skru det opp, fjern all elektronikken, fjern alle tastene, skrubb tastaturet og alle tastene med en ny, billig tannbørste, sett på plass alle tastene, skru sammen elektronikken og tastaturet. Høres ikke ut som mye jobb, men jeg brukte faktisk 5 timer på det. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Støvsuger med sånn rundt kostehode gjør susn Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Pleier å ta en halv-våt fille og tørke av tastene! LoL, leste halv-våt fitte. Men on topic. Du kan bruke et sånn middel, tastatur rens eller no sånt. Det kan kjøpes på Binders å Clas Ohlson. Ellers er støvsugeren og luft på boks et spenstig alternativ. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Noen forslag: - Våt fille - Støvsuger - Trykkluft på boks - Ta ut elektronikk og skylle det under vasken/dusjen - Tannbørste Alle disse funker. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hva med qtips etter å ha fjernet tastene? (Bare lurer, har ikke gjort det før) Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Bruker å blåse ned i tastaturet med jevne mellomrom jeg for å få ut hår og annet støv somhar samlet seg. Er det noe på tastene vasker jeg det av med en fuktig klut! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 jeg brukte trykkluft en gang, funka fint det, bare pass på å ikke blåse av tastene! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg tar bare en smørekniv og "popper" av alle tastene. bruker dasspapir og q-tips til og rense der knappene var, og bruker en lang stund på og finne riktig plass til knappene igjen. (Det tokk en gang 3 uker før alle var på riktig plass igjen) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kjøpe nytt keyboard i ny og ne? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hvis du tar ut alle tastene, så kan det være lurt å ta et bilde av hvor alle tastene er først, slik at du vet hvor alle tastene er.. er ikke alltid like lett å finne detaljerte bilder av DITT tastatur.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ja, men jeg tenker på hvordan man også får bort driten nedimellom tastene? Burde man ta av tastene for så å vaske? Kjøp deg en boks trykkluft, den varer til mange rensinger og koster ca 100 kr. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jeg å har masse dritt å lort av støv til matsmuler mellom tastene.. men vhis jeg tar ur tastene, blir de ikke liksom løse etterpå? på tastaturene på skolen ble tastene løse etter man tok dem ut å in samt at tastene mine begynner å bli misfarget lol.. begynner å få en brunfarge lol.. ( nei. sitter ikke å driter på tastaturet mitt lol ) har hatt det et par år.. får vell kanskje kjøpe et nytt snart eller prøve å rense det Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ut med all elektronikk og hiv det i dusjen på kokvarmt vann... Heng det til tørk noen timer og voila! Gullende rent! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 samt at tastene mine begynner å bli misfarget lol.. begynner å få en brunfarge lol.. ( nei. sitter ikke å driter på tastaturet mitt lol )har hatt det et par år.. får vell kanskje kjøpe et nytt snart eller prøve å rense det Hvis det er lol et vanlig, hvitt lol tastatur du har lol uten noe ekstra på, så kan du lol kjøpe et nytt hvis det lol begynner å lol bli gammelt, et sånt tastatur er jo lol ikke så dyrt, bare 100-200 kr Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Rensa akkurat et gammelt tastatur. Da brukte jeg tannpirker for først å få ut en håndfull med støv og annet drit. Etter det rista jeg ut litt mer, også avslutta jeg med litt støvsuging Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå