Hans Erling Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Noen som har vært plaget med denne e-mail "virusen" i det siste? Jeg var så dum og åpnet en mail med vedlegg som jeg ikke visste hvor kom ifra og dermed var helvete løs. Uten at jeg merket det sendte jeg ut hundrevis av mail med virus i. Dette fant jeg ikke ut før en fyr fra en data firma i Skien RINGTE meg klokka 01:30 på natta og fortalte at han fikk masse virus mail fra meg. Jeg oppdaterte virusprogrammet PC-cillin og dermed fant det viruset, men det kunne bare sette virus filene i karantene så måtte jeg slette de etterpå. Da trodde jeg at jeg var kvitt dritten, men det viste seg at det var en fil som ikke virusprogramet kunne gjøre noe med (action failed) for å slette denne måtte jeg flytte den til et annet sted, restarte og så slette den. Når først denne var sletta var resten av windows føkka opp siden ingen programmer ville nå kjøre lenger.... :sad: Så da reinstallerte jeg Windows Noen som kan fortelle meg og kanskje andre som har samme problemet en enklere løsning på dette ? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 klubbe til pc'n? neida, har ikke peiling, virus er noe møkk. jeg fikk nimda en gang, det spiste opp alle 23 spilldemoene mine som jeg hadde lastet ned fra itavisen med ISDN :sad: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hans Erling Ja det er enkelt,ha alltid virus programmet oppdatert så slipper du det problemet,eg har norton og den oppdatere seg automatisk,har faktisk aldri hatt virus. Kjetil Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Derfor er det lurt å ha uptada Norton-versjon.. Har ikke sett det viruset enda, men jeg får vel det også. Nærmer meg 50 mail med Klez virus. Har fått Klez.E og Klez.H. Norton tom det hver gang.. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Ja jeg har ikke kjørt med noe virus program tidligere, men nå kjører jeg PC-cillin som virker veldig bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå