Skink_123 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei! Har lest en god del tråder angående vannkjøling og BW-settet, men jeg finner ikke ut om det er trygt å starte pc'en med beholderen full med vann, men ingenting pumpet ut i systemet på forhånd? Rekkefølgen er: beholder/pumpe-radiator-cpu-gpu-radiator- Er det nødvendig å ha hele vannsystemet fullt med vann når en starter første gangen? Jeg vet at pumpen fungerer. Vil temperaturen stige så mye, kobber-blokkene vil vel absorbere varme til vannet kommer og tar det unna? Mvh Ø Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 det går nokk fint. tar bare få sekunder til det er vann i slanger\ blokker.. men ikke la det kjøre no mer en ett minutt uten vann i systemet. spørs hvor mye plexien på blokka liker den varmen Lenke til kommentar
maze Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 En kamerat av meg hadde glemt å plugge i pumpa på BW-settet når vi hadde den som server på lan. Det tok mange timer før vi oppdaga det og pcen levde helt fint hele tiden den. Det var med en Amd Athlon 2500+ Men kobberblokka var veldig varm som fingeren min fikk merke. Så jeg tror ikke det er noe farlig å starte systemet uten vann i slanger de blir fort fylt. bare sørg for å etterfylle rimelig kjapt. Vannstanden synker jo ganske mye når vann fyller slanger og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå