j_j Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Får flere typer blå skjermer i win 98se, den mest vanlige er: Det har oppstått untak 0E ved 0028:C1627D5D i VxD MSTCP(01)+0000B2DD. Dette unntakket ble kalt fra 0028:C160AC3A i VxD uTDI(01)+000000BA Noen som vet hva dette er? prøvde å søke på microsoft for sånne blåskjerm feilmeldninger kom ikke så langt . Kan noen gi meg en link til et sted som handler om såne blåskjerm problemer. Takk. jj Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 OE feil: Hadde et lignende problem selv. Det oppstår når du bruker brente cd'er (eller var det pirat kopierte? :smile:) Husker ikke helt, bare at det forsvant da jeg installerte XP Sorry at jeg ikke kan hjelpe mer, men det var alt "xpertene" jeg kjenner sa (de er faktisk eksperter...) Prøv å reinstaller win98 =) det funket faktisk også for meg når jeg kom på det ^^ Andre blåskjermer? Har hatt det meste :smile: Lenke til kommentar
j_j Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 01:38, Xvani skrev:OE feil:Hadde et lignende problem selv. Det oppstår når du bruker brente cd'er (eller var det pirat kopierte? :smile:)Husker ikke helt, bare at det forsvant da jeg installerte XP Sorry at jeg ikke kan hjelpe mer, men det var alt "xpertene" jeg kjenner sa (de er faktisk eksperter...) Prøv å reinstaller win98 =) det funket faktisk også for meg når jeg kom på det ^^Andre blåskjermer? Har hatt det meste :smile: -------------------------------------------------- brente cder av hva da, windows? jeg har brent win98 på en cd men den er ikke piratkopi, svaret kan ikke være å reinstallere hver gang man for en feilmeldning . Linux ser mer og mer attraktivt ut. PS: fikk disse Blå Skjermene etter at jeg instalerte patchen fof WinMediaPlayer. jj Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Husker du om du installerte noken program rett før du fekk desse blue screen`ene? Viss du har gjort det,så kan du forsøke å avinstallerereinstallere de programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå