Gå til innhold

Ønsk deg EN visuel forbedring...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gi meg ordentlige flammer, ordentlige trær og RUNDINGER. Har dere noen gang sett noe RUNDT/SIRKULÆRT i et spill? Nei, for det finnes ikke. Alt har små brekkpunkter langs rundingen, noen har kommet nær, men alt for få.

Like morro hver gang du starter ett nytt spil; "Hmm har bilene runde dekk nå da" ;)

Der sier eg meg enig.

Lenke til kommentar
Tja, er fult mulig det nå, men er ikke vits i å sløse polygoner på det..

 

 

EDIT: Vil du heller ha "tingene" i spillene rundere, eller karakterene? :p

Alt :yes: Men seff, hadde jo tatt seg fint ut at hjulene i f.eks NFS hadde vert firkanta, mens veistripene rundt svingene hadde vert avrunda som om Gud sjøl hadde lagt fingrene på de :whistle:

Lenke til kommentar
Veistripene? De er da bare texturer! De kan være så runde de vill uten å påvirke resten av spillet :wee:

Joa, men for å dra frem ett kjapt eksempel.Har sett sånn flere ganger i ulike bilspill, ikkje det at eg spiller så mye bilspill( intressen har dalt max de sisite 3-4 årene)

Lenke til kommentar
Så god AI at du ikke kunne skille mellom menneske og bot.

er vel ikke serlig visuel da men, støtter den :yes:

Det påvirker jo hva du ser, om de gjør logiske ting eller bare står der og ser dumme ut.

Jo, når jeg tenker meg om så har du nok rett!

 

Edit: Leif

Endret av mini me
Lenke til kommentar
Alt skinner og ser helt rent ut. Vil ha møkkete saker slik at det ser naturlig ut.

Amen!

 

Neo jeg kunne ønske meg var at folk i spill ser forskjellige ut.

At man ikke finner to personer som i det hele tatt er nesten identiske i løpet av hele spillet.

 

Hadde også vært fint om flere spill hadde det slik at våpen så forskjellige ut.

Det jeg mener er at man kunne finne mange like våpen, men at noen var ripete eller møkkete, og ingen var ripete på forskjellige steder.

Hadde også vært fett om flere spill hadde muligheten til at våpen "jammer" seg (slik som i America's Army).

 

EDIT: AI går strengt talt ikke under visualitet, gjør det vel?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Jeg har lyst på realistiske våpentreff og modelltreff, ikke hitbokser. Treffer man noen i arma vil jeg at den skal kunne skytes av. Sneier man skuldra vil jeg at det skal være en flerre i klærne. Og jeg vil at man kan skyte raketter mellom føttene til noen :p

 

edit: Har ikke Doom 3 direkte modelltreff, eller var det bare noe de planla å integrere?

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Interaktive omgivelser!

 

Hvis jeg har mer lyst til å knuse meg gjennom veggen enn å bruke døren, så synes jeg at jeg skal få lov til det.

Dette har allerede Red Faction.

Håper bare at flere spill vil gjøre det samme etter hvert. :)

 

Og jeg burde heller ikke hindres i å rive ned en takrenne og bruke den som våpen.

 

Haha! Nå har jeg hørt det også! :!:

 

BTW: DOOM 3 har direkte modelltreff, ja. Du treffer det du sikter på, for å si det sånn. :p

 

BTW2: Jo, Diskspace. FarCry bruker hitboxes.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=08/07/2005 : 05:46]
Interaktive omgivelser!

 

Hvis jeg har mer lyst til å knuse meg gjennom veggen enn å bruke døren, så synes jeg at jeg skal få lov til det.

Dette har allerede Red Faction.

Håper bare at flere spill vil gjøre det samme etter hvert. :)

På redfaction kunne man kun ødelegge bestemte steder. Hvis du møtter på en dør man trenger en nøkkel for å åpne, ja da er både døren og veggen rundt både skudd- og sprengstoffsikre.

Lenke til kommentar
[iC,08/07/2005 : 05:46]
Interaktive omgivelser!

 

Hvis jeg har mer lyst til å knuse meg gjennom veggen enn å bruke døren, så synes jeg at jeg skal få lov til det.

Dette har allerede Red Faction.

Håper bare at flere spill vil gjøre det samme etter hvert. :)

På redfaction kunne man kun ødelegge bestemte steder. Hvis du møtter på en dør man trenger en nøkkel for å åpne, ja da er både døren og veggen rundt både skudd- og sprengstoffsikre.

Utrolig begrenset me andre ord, blei litt skuffa eg da eg fikk tak i dette spillet. Trudde ALT kunne ødelegges, men stilig var det :thumbup: Det som var konge var et min intel celeron 466 mhz CPU 128 mb sdram og Geforce 2 mx, kjørte spillet kanon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...