Togo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Gi meg ordentlige flammer, ordentlige trær og RUNDINGER. Har dere noen gang sett noe RUNDT/SIRKULÆRT i et spill? Nei, for det finnes ikke. Alt har små brekkpunkter langs rundingen, noen har kommet nær, men alt for få. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Gi meg ordentlige flammer, ordentlige trær og RUNDINGER. Har dere noen gang sett noe RUNDT/SIRKULÆRT i et spill? Nei, for det finnes ikke. Alt har små brekkpunkter langs rundingen, noen har kommet nær, men alt for få. Like morro hver gang du starter ett nytt spil; "Hmm har bilene runde dekk nå da" Der sier eg meg enig. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Tja, er fult mulig det nå, men er ikke vits i å sløse polygoner på det.. EDIT: Vil du heller ha "tingene" i spillene rundere, eller karakterene? Endret 7. juli 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tja, er fult mulig det nå, men er ikke vits i å sløse polygoner på det.. EDIT: Vil du heller ha "tingene" i spillene rundere, eller karakterene? Alt Men seff, hadde jo tatt seg fint ut at hjulene i f.eks NFS hadde vert firkanta, mens veistripene rundt svingene hadde vert avrunda som om Gud sjøl hadde lagt fingrene på de Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Veistripene? De er da bare texturer! De kan være så runde de vill uten å påvirke resten av spillet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Veistripene? De er da bare texturer! De kan være så runde de vill uten å påvirke resten av spillet Joa, men for å dra frem ett kjapt eksempel.Har sett sånn flere ganger i ulike bilspill, ikkje det at eg spiller så mye bilspill( intressen har dalt max de sisite 3-4 årene) Lenke til kommentar
Canute Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Så god AI at du ikke kunne skille mellom menneske og bot. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Så god AI at du ikke kunne skille mellom menneske og bot. er vel ikke serlig visuel da men, støtter den Lenke til kommentar
Canute Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Oi, leste ikke helt posten skikkelig Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Så god AI at du ikke kunne skille mellom menneske og bot. er vel ikke serlig visuel da men, støtter den Det påvirker jo hva du ser, om de gjør logiske ting eller bare står der og ser dumme ut. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Så god AI at du ikke kunne skille mellom menneske og bot. er vel ikke serlig visuel da men, støtter den Det påvirker jo hva du ser, om de gjør logiske ting eller bare står der og ser dumme ut. Jo, når jeg tenker meg om så har du nok rett! Edit: Leif Endret 7. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Alt skinner og ser helt rent ut. Vil ha møkkete saker slik at det ser naturlig ut. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 At alle objekter i et spill kan ødelegges og flyttes på... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Alt skinner og ser helt rent ut. Vil ha møkkete saker slik at det ser naturlig ut. Amen! Neo jeg kunne ønske meg var at folk i spill ser forskjellige ut. At man ikke finner to personer som i det hele tatt er nesten identiske i løpet av hele spillet. Hadde også vært fint om flere spill hadde det slik at våpen så forskjellige ut. Det jeg mener er at man kunne finne mange like våpen, men at noen var ripete eller møkkete, og ingen var ripete på forskjellige steder. Hadde også vært fett om flere spill hadde muligheten til at våpen "jammer" seg (slik som i America's Army). EDIT: AI går strengt talt ikke under visualitet, gjør det vel? Endret 7. juli 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Jeg har lyst på realistiske våpentreff og modelltreff, ikke hitbokser. Treffer man noen i arma vil jeg at den skal kunne skytes av. Sneier man skuldra vil jeg at det skal være en flerre i klærne. Og jeg vil at man kan skyte raketter mellom føttene til noen edit: Har ikke Doom 3 direkte modelltreff, eller var det bare noe de planla å integrere? Endret 7. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 FarCry har ihvertfall ikke Hitbox ^^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Interaktive omgivelser! Hvis jeg har mer lyst til å knuse meg gjennom veggen enn å bruke døren, så synes jeg at jeg skal få lov til det. Og jeg burde heller ikke hindres i å rive ned en takrenne og bruke den som våpen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Interaktive omgivelser! Hvis jeg har mer lyst til å knuse meg gjennom veggen enn å bruke døren, så synes jeg at jeg skal få lov til det. Dette har allerede Red Faction. Håper bare at flere spill vil gjøre det samme etter hvert. Og jeg burde heller ikke hindres i å rive ned en takrenne og bruke den som våpen. Haha! Nå har jeg hørt det også! :!: BTW: DOOM 3 har direkte modelltreff, ja. Du treffer det du sikter på, for å si det sånn. BTW2: Jo, Diskspace. FarCry bruker hitboxes. Endret 8. juli 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 [iC' date=08/07/2005 : 05:46] Interaktive omgivelser! Hvis jeg har mer lyst til å knuse meg gjennom veggen enn å bruke døren, så synes jeg at jeg skal få lov til det. Dette har allerede Red Faction. Håper bare at flere spill vil gjøre det samme etter hvert. På redfaction kunne man kun ødelegge bestemte steder. Hvis du møtter på en dør man trenger en nøkkel for å åpne, ja da er både døren og veggen rundt både skudd- og sprengstoffsikre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 [iC,08/07/2005 : 05:46] Interaktive omgivelser! Hvis jeg har mer lyst til å knuse meg gjennom veggen enn å bruke døren, så synes jeg at jeg skal få lov til det. Dette har allerede Red Faction. Håper bare at flere spill vil gjøre det samme etter hvert. På redfaction kunne man kun ødelegge bestemte steder. Hvis du møtter på en dør man trenger en nøkkel for å åpne, ja da er både døren og veggen rundt både skudd- og sprengstoffsikre. Utrolig begrenset me andre ord, blei litt skuffa eg da eg fikk tak i dette spillet. Trudde ALT kunne ødelegges, men stilig var det Det som var konge var et min intel celeron 466 mhz CPU 128 mb sdram og Geforce 2 mx, kjørte spillet kanon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå