Bromlexl Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Vel, Fotorealistisk er jo en vei å gå. Men jeg vil ikke skyte en mann som ser helt ekte ut. Bilspill er greit. Men det blir liksom litt ille når noe blir for ekte. For eksempel at du kan se alle detaljene av en mann som dør. Så kan du begynne å lure på hvordan spillselskapene har fått med alle detaljene. Hva var modellene deres. Men hvor går grensen???? Uansett så blir nok det meste av det dere tenker og nevner en virkelighet i løpet av en 10-15års periode. Tenk på hvordan grafikken har endret seg til nå. Fra pixle kamp til HL2. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 [iC' date=31/03/2005 : 17:31] Om du slipper ei fjær og en bil samtidig mot bakken, vil de ikke treffe samtidig, og på samme måte tror jeg nok det er om man slipper en bil og en mann utenfor et stup på 1km. EDIT: La til noe mer i "ønske-innlegget" mitt. Bil om mannen ville truffet bakken omtrent likt vil eg tru. Men det er jo litt annerledes med ei fjær da. Vi prøvde dette i N&M timen på skulen ein dag, to ting med forskjellige vekter men begge tinga traff bakken likt. Prøv sjølv og sjå. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 har lyst å se mange spill med unreal 3 motoren jeg. rask og pen grafikk med god fysikk motor. savner et spill med skikkelig god stemmning! så god stemmning at du bare MÅ spille mer, leve seg sikkelig inn og utforske store områder som er variert (ikke noe doom3 her nei!). ser frem til fear og stalker også, håper de kan bringe noe nytt til fps verden. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det håper eg og. http://www.stalker-game.com/index_eng.html Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Realistisk simulasjon av væske. En klar mangel ved dagens grafikkteknologi. På samme måte som man nå går over fra animasjon til ragdollfysikk, håper jeg at pikseleffekter og tamme teksturer etter hvert vil bli byttet ut med virkelighetsnært vann o.l. som reagerer riktig med sine omgivelser. Elver som bukter seg troverdig gjennom naturen, blod som spruter og treffer alle overflater, et glass som velter og lar vinen strømme ut og dryppe ned fra bordkanten. Det hadde vært noe, det! ^10! Dette er hva jeg også ønsker meg. Drit i fotorealistisk grafikk. Skikkelige bølger i vannkanten hadde vært digg Endelig noen med et mer spesifikt ønske. Synes også at "ekte" vann hadde vert digg. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hvis man kan kalle det en visuell forbedring, bedre utnytting av dagens hardware. Fotorealisme vil jeg IKKE ha, halve poenget med spill er at spillverdenen ikke skal være lik vår verden. Enig Egetlig synes jeg det er viktigst med gameplay, og historie! Noe MGS serien er et perfekt eksempel på. Det finnes tålig nye spill som ser ut som monkey island som er drit gøye, f.eks 5 DAYS A STRANGER og 7 DAYS A SKEPTIC de er veldig underholdene men ser ellgamle ut. Kom foresten ut i 03 og 04 Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det hadde vært utrolig gøy med et veldig raskt bilspill med fotorealistisk grafikk. Det hadde nok gitt deg en skikkelig fartsfølelse, tror nå jeg. Ihvertfall med en stor skjerm i tillegg. Men fotorealistisk grafikk i fps-spill. Neeh, det hadde blitt for dumt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kunne tenkt meg et ekstremsport-spill (base-hopping, fjell sykling, snowboarding fra høye fjelltopper, paragliding, etc.) med fotorealistisk grafikk, jeg! Får sikkert en syk, kriblende følelse i magen når man spiller slike spill med realistisk grafikk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 å jeg fikk sug i magen når jeg hoppa utfor høye drops i doom....(1'ern, ikke 3'ern ) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 1. Realistiske lys-settings. Slik at du får se soloppganger i sine helheter, og måneskinn osv. 2. Vakre tegneserie-innspirerte spill lignende World of Warcraft ol om enda vakrere. Synes at fotorealistisk grafikk er unødvendig. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Liker grafikken på "Syberia"-type spill! Det kommer et nytt spill i år som heter "Still-life"! Ser jævli bra ut!! Bilder: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 2. Vakre tegneserie-innspirerte spill lignende World of Warcraft ol om enda vakrere. Synes at fotorealistisk grafikk er unødvendig. Veldig enig. Synes WoW var det vakreste spillet jeg har sett på lenge, selv om det ikke er i nærheten av å være like tungdrevet og detaljerikt som HL2 eller Doom 3 Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Støtter fargoth jeg også! Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 ...For eksempel at du kan se alle detaljene av en mann som dør. Så kan du begynne å lure på hvordan spillselskapene har fått med alle detaljene. Hva var modellene deres. ... Hvor har filmskapere fått detaljene fra da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 kan ikke skjønne alle dere som sier at dere ikke ville hatt fotorealistisk grafikk.. hvor går grensa deres for at grafikken blir for bra da? nekter å tro dere ville misslikt et spill for at grafikken var alt for nært virkeligheten.. pisspreik. og visst det gjelder det med å skyte folk som ser ekte ut så har dere sikkert ikke problemer med det når dere ser det på tv'n hver eneste dag. bare for at grafikken skal bli fotorealistisk betyr ikke det at spillet skal se ut akkurat som vår verden. du kan jo fortsatt befinne deg på en annen planet med rare monstre og heftige våpen. det er jo bare snakk om at ting skal se ekte ut og ikke dataanimert.. i noen spill er det jo brukt ekte video imellom brettene, dette er jo fotorealistisk. synes dere dette også blir for dumt? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Jeg er ikke så opptatt av at grafikken bør være så virkelighetstro og fotorealistisk som mulig. Spiller dataspill, og synes de bør se ut som det. Jeg spiller for det meste FPS-spill, og kunne ikke tenke meg å skyte på noe som var helt likt som et menneske. Kunne ikke tenke meg å se detaljerte ansiktsuttrykk, dødsanimasjoner osv. Men det var vel ikke det trådstarter mente heller. Hvis jeg kunne få ønske meg en visuell forbedring i spill, ja da måtte det bli at ting var helt runde. Dette savner jeg virkelig. Det har blitt mye bedre de siste årene med AA osv, men jeg savner at ting får VIRKELIG glatte og runde overflater. Men det er vel ikke så langt frem i tid før vi ser det. Endret 3. april 2005 av Shotgun Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Støtter JulianR på at han støtter DaDon på at han støtter *Dragon* på at han støtter phax på at han støtter dQggl på at han støtter zefler på at han støtter fargoth ( håper jeg fikk med alle ) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Selvfølgelig hadde det vært kult med fotorealistisk grfikk. Personlig mener jeg at det srent tatt ikke er det viktigste her i livet. Hadde satt mer pris på et vakkert tegneserie landskap, en veldig god historie og et utrolig godt gameplay. Dessuten ville det tatt veeeldig lang tid å skape et fotorealistisk miljø. BAre det å lage et tre ville jo tatt dager. Du leser Ronja ser jeg Phax. Endret 3. april 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dette viser berre at det er mykje spillindustrien kan forbedre i framtiden. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg tror i allefall at jeg vil se den visuelle forbedringen jeg er ute etter HER!!!!!!!!!!!!! Gå igjennom disse bildene... ser jo helt fantastisk ut. Og dette er visuelle forbedringer som er vi VET kommer innen ikke så altfor lang tid... kanskje 1 år eller.noe. **********EDIT*********** Den kommende Unreal Engine 3 kommer også til å bli helt syyyyyk. Og vi vil se ting som vi aldri har sett før, når det gjelder visuell forbering, fysiske lover, og realistiske bevegelser/animasjoner/lightings. Endret 5. april 2005 av AvIOn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå