Gå til innhold

Ønsk deg EN visuel forbedring...


Anbefalte innlegg

Vel, Fotorealistisk er jo en vei å gå. Men jeg vil ikke skyte en mann som ser helt ekte ut. Bilspill er greit. Men det blir liksom litt ille når noe blir for ekte. For eksempel at du kan se alle detaljene av en mann som dør. Så kan du begynne å lure på hvordan spillselskapene har fått med alle detaljene. Hva var modellene deres.

 

Men hvor går grensen????

 

Uansett så blir nok det meste av det dere tenker og nevner en virkelighet i løpet av en 10-15års periode. Tenk på hvordan grafikken har endret seg til nå. Fra pixle kamp til HL2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC' date=31/03/2005 : 17:31] Om du slipper ei fjær og en bil samtidig mot bakken, vil de ikke treffe samtidig, og på samme måte tror jeg nok det er om man slipper en bil og en mann utenfor et stup på 1km.

 

EDIT: La til noe mer i "ønske-innlegget" mitt. :)

Bil om mannen ville truffet bakken omtrent likt vil eg tru. Men det er jo litt annerledes med ei fjær da. Vi prøvde dette i N&M timen på skulen ein dag, to ting med forskjellige vekter men begge tinga traff bakken likt. Prøv sjølv og sjå. :hmm:

Lenke til kommentar

har lyst å se mange spill med unreal 3 motoren jeg. rask og pen grafikk med god fysikk motor. savner et spill med skikkelig god stemmning! så god stemmning at du bare MÅ spille mer, leve seg sikkelig inn og utforske store områder som er variert (ikke noe doom3 her nei!). ser frem til fear og stalker også, håper de kan bringe noe nytt til fps verden.

Lenke til kommentar
Realistisk simulasjon av væske. En klar mangel ved dagens grafikkteknologi. På samme måte som man nå går over fra animasjon til ragdollfysikk, håper jeg at pikseleffekter og tamme teksturer etter hvert vil bli byttet ut med virkelighetsnært vann o.l. som reagerer riktig med sine omgivelser. Elver som bukter seg troverdig gjennom naturen, blod som spruter og treffer alle overflater, et glass som velter og lar vinen strømme ut og dryppe ned fra bordkanten. Det hadde vært noe, det!

:w00t: ^10!

 

Dette er hva jeg også ønsker meg. Drit i fotorealistisk grafikk. Skikkelige bølger i vannkanten hadde vært digg :love:

Endelig noen med et mer spesifikt ønske.

Synes også at "ekte" vann hadde vert digg.

Lenke til kommentar
Hvis man kan kalle det en visuell forbedring, bedre utnytting av dagens hardware.

 

Fotorealisme vil jeg IKKE ha, halve poenget med spill er at spillverdenen ikke skal være lik vår verden.

Enig :yes: Egetlig synes jeg det er viktigst med gameplay, og historie! Noe MGS serien er et perfekt eksempel på. Det finnes tålig nye spill som ser ut som monkey island som er drit gøye, f.eks 5 DAYS A STRANGER og

7 DAYS A SKEPTIC de er veldig underholdene men ser ellgamle ut. Kom foresten ut i 03 og 04

Lenke til kommentar

Det hadde vært utrolig gøy med et veldig raskt bilspill med fotorealistisk grafikk. Det hadde nok gitt deg en skikkelig fartsfølelse, tror nå jeg. Ihvertfall med en stor skjerm i tillegg.

Men fotorealistisk grafikk i fps-spill. Neeh, det hadde blitt for dumt :thumbdown:

Lenke til kommentar
2. Vakre tegneserie-innspirerte spill lignende World of Warcraft ol om enda vakrere. Synes at fotorealistisk grafikk er unødvendig.

:yes: Veldig enig. Synes WoW var det vakreste spillet jeg har sett på lenge, selv om det ikke er i nærheten av å være like tungdrevet og detaljerikt som HL2 eller Doom 3

Lenke til kommentar

kan ikke skjønne alle dere som sier at dere ikke ville hatt fotorealistisk grafikk.. hvor går grensa deres for at grafikken blir for bra da? nekter å tro dere ville misslikt et spill for at grafikken var alt for nært virkeligheten.. pisspreik.

 

og visst det gjelder det med å skyte folk som ser ekte ut så har dere sikkert ikke problemer med det når dere ser det på tv'n hver eneste dag.

 

bare for at grafikken skal bli fotorealistisk betyr ikke det at spillet skal se ut akkurat som vår verden. du kan jo fortsatt befinne deg på en annen planet med rare monstre og heftige våpen. det er jo bare snakk om at ting skal se ekte ut og ikke dataanimert..

 

i noen spill er det jo brukt ekte video imellom brettene, dette er jo fotorealistisk. synes dere dette også blir for dumt?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så opptatt av at grafikken bør være så virkelighetstro og fotorealistisk som mulig. Spiller dataspill, og synes de bør se ut som det. Jeg spiller for det meste FPS-spill, og kunne ikke tenke meg å skyte på noe som var helt likt som et menneske. Kunne ikke tenke meg å se detaljerte ansiktsuttrykk, dødsanimasjoner osv. Men det var vel ikke det trådstarter mente heller. :p Hvis jeg kunne få ønske meg en visuell forbedring i spill, ja da måtte det bli at ting var helt runde. Dette savner jeg virkelig. Det har blitt mye bedre de siste årene med AA osv, men jeg savner at ting får VIRKELIG glatte og runde overflater. Men det er vel ikke så langt frem i tid før vi ser det.

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar

Selvfølgelig hadde det vært kult med fotorealistisk grfikk. Personlig mener jeg at det srent tatt ikke er det viktigste her i livet. Hadde satt mer pris på et vakkert tegneserie landskap, en veldig god historie og et utrolig godt gameplay. Dessuten ville det tatt veeeldig lang tid å skape et fotorealistisk miljø. BAre det å lage et tre ville jo tatt dager.

 

Du leser Ronja ser jeg Phax.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Jeg tror i allefall at jeg vil se den visuelle forbedringen jeg er ute etter HER!!!!!!!!!!!!!

 

Gå igjennom disse bildene... ser jo helt fantastisk ut. Og dette er visuelle forbedringer som er vi VET kommer innen ikke så altfor lang tid... kanskje 1 år eller.noe.

 

**********EDIT***********

 

Den kommende Unreal Engine 3 kommer også til å bli helt syyyyyk. Og vi vil se ting som vi aldri har sett før, når det gjelder visuell forbering, fysiske lover, og realistiske bevegelser/animasjoner/lightings.

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...