Gå til innhold

Ønsk deg EN visuel forbedring...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Realistisk simulasjon av væske. En klar mangel ved dagens grafikkteknologi. På samme måte som man nå går over fra animasjon til ragdollfysikk, håper jeg at pikseleffekter og tamme teksturer etter hvert vil bli byttet ut med virkelighetsnært vann o.l. som reagerer riktig med sine omgivelser. Elver som bukter seg troverdig gjennom naturen, blod som spruter og treffer alle overflater, et glass som velter og lar vinen strømme ut og dryppe ned fra bordkanten. Det hadde vært noe, det!

Lenke til kommentar
Realistisk simulasjon av væske. En klar mangel ved dagens grafikkteknologi. På samme måte som man nå går over fra animasjon til ragdollfysikk, håper jeg at pikseleffekter og tamme teksturer etter hvert vil bli byttet ut med virkelighetsnært vann o.l. som reagerer riktig med sine omgivelser. Elver som bukter seg troverdig gjennom naturen, blod som spruter og treffer alle overflater, et glass som velter og lar vinen strømme ut og dryppe ned fra bordkanten. Det hadde vært noe, det!

:w00t: ^10!

 

Dette er hva jeg også ønsker meg. Drit i fotorealistisk grafikk. Skikkelige bølger i vannkanten hadde vært digg :love:

Lenke til kommentar
Realistisk simulasjon av væske. En klar mangel ved dagens grafikkteknologi. På samme måte som man nå går over fra animasjon til ragdollfysikk, håper jeg at pikseleffekter og tamme teksturer etter hvert vil bli byttet ut med virkelighetsnært vann o.l. som reagerer riktig med sine omgivelser. Elver som bukter seg troverdig gjennom naturen, blod som spruter og treffer alle overflater, et glass som velter og lar vinen strømme ut og dryppe ned fra bordkanten. Det hadde vært noe, det!

:yes:

Lenke til kommentar
ved fotorealisme vil man ikke da være nødt og ha en realistisk simulasjon av væske?

Hvis fotorealisme skulle betydd "perfekt på alle måter" hadde det ikke vært noen vits med tråden lengre. Derfor velger iallefall jeg å overse den betydningen og heller tenke meg at folka vil ha 'fantastisk' grafikk på spill istedenfor, slik at dette faktisk blir noe å diskutere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...