TheOats Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hva ville du skulle bli mulig visuelt i spill om du fikk 1 ønske? Jeg ville likt å se til alle kanter i en cokpit, i en bil, eller et fly, ved hjelp av sensorer som "lesre" tankene mine. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Fotorealisme! Støtter den. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Støtter zefler på at han støttet fargoth på at han sa "fotorealisme". Endret 30. mars 2005 av dQggl Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 da får vel jeg støtte dQggl jeg da. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Støtte phax på at han støtter dQggl på at han støtter zefler på at han støtter fargoth Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Og kan noen forklare meg hva fotorealisme er? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jeg synes ikke fotorealsime er et mål i seg selv, men et spill uten en eneste grafikk-bug... DET hadde vært helt konge Sigga: fotorealisme er når du spiller et spill og tror du ser en film siden alt ser ekte ut Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Og kan noen forklare meg hva fotorealisme er? Eksempel på fotorealisme: Lenke til kommentar
tåa Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Realistisk simulasjon av væske. En klar mangel ved dagens grafikkteknologi. På samme måte som man nå går over fra animasjon til ragdollfysikk, håper jeg at pikseleffekter og tamme teksturer etter hvert vil bli byttet ut med virkelighetsnært vann o.l. som reagerer riktig med sine omgivelser. Elver som bukter seg troverdig gjennom naturen, blod som spruter og treffer alle overflater, et glass som velter og lar vinen strømme ut og dryppe ned fra bordkanten. Det hadde vært noe, det! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Fotorealisme! Støtter den. Jepp.^^ Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Fotorealisme! Støtter den. Jepp.^^ Ohhh Yeeahhhh Lenke til kommentar
Campari Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Ønsker ikke fotorealisme, liker at grafikken ikke er totalt virkelighetsnær. Kan for all del se penere og bedre ut, men ikke 100 % realistisk. Kanskje jeg bare er konservativ. Endret 31. mars 2005 av Campari Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det var da fælt så magen som støtta meg da Det er fleire ting eg skulle ha ønskt skulle vert med i spill og Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det var da fælt så magen som støtta meg da Det er fleire ting eg skulle ha ønskt skulle vert med i spill og Alle støtter meg. 100% realistisk fysikkmotor og 100% realistisk, fungerende AI er også to fine ting.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Realistisk simulasjon av væske. En klar mangel ved dagens grafikkteknologi. På samme måte som man nå går over fra animasjon til ragdollfysikk, håper jeg at pikseleffekter og tamme teksturer etter hvert vil bli byttet ut med virkelighetsnært vann o.l. som reagerer riktig med sine omgivelser. Elver som bukter seg troverdig gjennom naturen, blod som spruter og treffer alle overflater, et glass som velter og lar vinen strømme ut og dryppe ned fra bordkanten. Det hadde vært noe, det! ^10! Dette er hva jeg også ønsker meg. Drit i fotorealistisk grafikk. Skikkelige bølger i vannkanten hadde vært digg Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Realistisk simulasjon av væske. En klar mangel ved dagens grafikkteknologi. På samme måte som man nå går over fra animasjon til ragdollfysikk, håper jeg at pikseleffekter og tamme teksturer etter hvert vil bli byttet ut med virkelighetsnært vann o.l. som reagerer riktig med sine omgivelser. Elver som bukter seg troverdig gjennom naturen, blod som spruter og treffer alle overflater, et glass som velter og lar vinen strømme ut og dryppe ned fra bordkanten. Det hadde vært noe, det! Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ved fotorealisme vil man ikke da være nødt og ha en realistisk simulasjon av væske? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ved fotorealisme vil man ikke da være nødt og ha en realistisk simulasjon av væske? Hvis fotorealisme skulle betydd "perfekt på alle måter" hadde det ikke vært noen vits med tråden lengre. Derfor velger iallefall jeg å overse den betydningen og heller tenke meg at folka vil ha 'fantastisk' grafikk på spill istedenfor, slik at dette faktisk blir noe å diskutere. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 fotorealisme er jo ikke perfekt da.. kan jo være overeksponert, undereksponert, ut av fokus, røde øyne osv osv.... men greit, skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå