TurtleMan Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei. Så i denne testen at dere kan måle spenning under idle og load. http://overklokking.no/art.php?artikkelid=14173&side=4 Hvordan kan jeg gjøre sånt? Bruker dere noe program? Jeg vil gjerne kunne måle spenningen jeg og, vite om det er stabilt? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du kan jo alltids bruke et program, men det beste er å bruke et skikkelig multimeter, da får du nok best resultat! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvis hovedkortet ditt støtter motherboard monitor kan du bruke det, ellers kan det hende det følger et program med hk ditt du kan bruke Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg har Asus A7N8X-E Deluxe. Tror det følger med. Lenke til kommentar
maze Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Bruk skikkelig multimeter. Eneste som viser nøyaktig. Lenke til kommentar
icer Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bruk et skikkelig multimeter ja, da får du skikkelig måling istedenfor datamaskinen sine som kanskje inneholder litt feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå