Errae Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Heisann! Jeg har kjøpt meg nytt tastatur, og lurte på om noen veit om hvordan jeg kan få det til å lyse når jeg bruker FC3? Lyset fungerer under oppstart, men når Lilo starter stopper lysene. noen tips eller blir det ombytte av tastatur ? ;D Lenke til kommentar
olear Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvis det er USB så må du aktivere USB tastatur i BIOS. Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det fungerer bra til meg... Jeg bruker ikke LILO, det fungerer ikke med ps/2 ----> usb adapteren min, men den fungerer bra på ps/2 porten... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 jeg bruker ps/2 porten. Men er det noen kombinasjon man skal trykke i forbindelse med "EL on/off" ?? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Lilo? Fc bruker da GRUB... Forøvrig, om du skrur på "USB legacy support" i BIOS så skal det funke også før selve OS'et er lastet inn. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 unnskyld litt feil info om lilo der ;D stemmer det at det var GRUB. Usb legacy support står på i biosen, men jeg bruker ps2 kontakt på dette tastaturet. Har testet en gang til nå. og det viser seg at når GRUB lastes så skrus lyset av. og jeg trykker en gang til så skrur det seg på. Viss jeg lar det stå på så vill ikke Udev finne media, lagring lyd ( elns ), men med en gang jeg skrur av lyset så fungerer udev. Videre så fungerer lyset helt til det interaktive oppstarten slår inn... Merkelig dette )= Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Suger lyset for mye strøm eller .no? ps/2 - er ikke det 5-volt? Kansje noe å bugzilla'e et sted... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 jeg vet ikke om det suger for mye strøm. har ikke fått slått det på under fedora... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå