Gå til innhold

CS CHEAT HER !!!! !!!! ! CS CHEAT HER !! !!! !!!!


Anbefalte innlegg

Har pratet med Suckky å han har maila han bumblebee fjotten så han kommer ikke til å slenge ut hobbysia til Nexus å annet tull på dette forumet.Skjønner at folk ble forbanna men Nex er litt sånn..."gi faen" fyr så hvis det skulle komme noen "fjotter" å linke masse tull å tøys som cheats å linken til hehe sia til Nex så bare ignorer eller bann han...

 

Nexus er litt sånn anti/paranoid/rar/litt høy å full noen ganger så han gjør mye rart noen ganger.....som f.eks den cheat-greia han har fiska fram å lagt ut...Men hva kan jeg si..fyern er en grei kompiss så ikke skyld på han for at enkelt individer utnytter noe av det rare greiene han driver med..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har ikke spilt cs siden versjon 1.1 nå så jeg vet ikke hva slags cheats som ligger der ute. Og jeg må inrømme at jeg har cheata før og det er jo litt gøy å ødlegge for andre. Men ikke cheat på norske servere! Finn en svensk, finsk eller tysk server å cheat på i stedet. Dessuten er er råsinte tyskere morsommere enn nordmenn. Så bare cheat så mye dere vill for meg.. men ikke der jeg spiller!

Lenke til kommentar

Som proffesjonell cs-spiller, a.k.a c.Ven.PsHyCo. Syntes jeg at dere forbanna idioter som cheater bør dra dere så langt til h....... som dere kommer.

 

Dere suxer i dette spillet, IGEN KAN MOTSI DETTE !

For dere trenger aimbot, wallhack OSV, MØT OSS MANN MOT MANN DA !!! uten cheat......tenkte det ja.

 

Hvorfor kan ikke dere cheater skaffe deres egne servere ? ....... Så kan dere skyte hverandre i hodet gjennom veggen så forbanna mye dere faen meg bare vill !!!! .....happy ??

 

Men neida, dere må komme inn på serverene som vanlige folk spiller på og begynne å føkke !

 

Hei og hå hopp og heng dere

Veldig gla i alle som cheater ja, som dere ser ! :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Quote:


On 2001-12-03 13:11, Afool skrev:

Jeg har ikke spilt cs siden versjon 1.1 nå så jeg vet ikke hva slags cheats som ligger der ute. Og jeg må inrømme at jeg har cheata før og det er jo litt gøy å ødlegge for andre. Men ikke cheat på norske servere! Finn en svensk, finsk eller tysk server å cheat på i stedet. Dessuten er er råsinte tyskere morsommere enn nordmenn. Så bare cheat så mye dere vill for meg.. men ikke der jeg spiller!


 

 

Herregud, du lever f**n meg op ptil navnet ditt. Var ærlig talt ikke tenkt å kommentere denne threaden, da de aller flesste oppegående folk forstår at å cheate er fullstendig idiotisk, men når du slenger slike fullstendig bak mål oppfordringer, ja da måtte jeg bare. Jeg regner ikke med at du forstår hvorfor jeg angriper akkurat deg, siden du sier at de ikke skal cheate på norske servere, men det forteller oss egentlig bare den gjennomsnittlige iq'en til de som trenger aimbot for å få 1 frag.

 

*sukk*

Lenke til kommentar

Jeg er en aktiv CS spiller på nettet og jeg har opp levd at det er mangen som bruker Cheats.

Cheats er for noen tapere som ikke har peiling på CS.

 

Jeg og klanen min var med i en CS turnering og vi kom i finalen og der tapte vi, men de som hadde turneringen fant ut at de som vant hadde cheata så vi spilte turneringen på nytt og de som cheata de tapte i første runde.

 

SÅ CHEATING ER FOR TAPERE

Lenke til kommentar

Noen grunner til at det er ulurt å cheate:

 

1. Du blir ikke bedre

2. Du får ikke flere venner

3. Du blir stemplet som cheater - en gang cheater - alltid cheater

4. cheater = taper

5. To cheat is to lose

6. Cheaters have no skill, no style, no brain, no future

7. Cheaters fake orgasm when masturbating...

Lenke til kommentar

Quote:


M-PeppE skrev (2002-03-14 13:59):

Jeg er en aktiv CS spiller på nettet og jeg har opp levd at det er mangen som bruker Cheats.

Cheats er for noen tapere som ikke har peiling på CS.


Jeg og klanen min var med i en CS turnering og vi kom i finalen og der tapte vi, men de som hadde turneringen fant ut at de som vant hadde cheata så vi spilte turneringen på nytt og de som cheata de tapte i første runde.


SÅ CHEATING ER FOR TAPERE


Tapere er vel litt sterkt ordbruk, men feigt er det ja...men når jeg sitter på LAN og kjeder meg så er det faktisk artig å plage vette av folk som ikke skjønner at du cheater, men seff i små doser :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...