BUMBELBEE Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 http://xxxxx.to/xxxxxxx Fant det på nette å DET FUNKER SOM FAEN!!! DRIIIIT fett!!!!! har spilt på nette i flere timer nå å det er bare DRIIIT RÅTT!!! Ser igjennom vegger å aimbot + autofire + masse annet...DRIIIT KULT!!! MÅ TESTES!!! _________________ siden andre cheater kan vel jeg å?? [ Denne Melding var redigert av: pgressum på 2001-11-20 18:07 ] Lenke til kommentar
propel Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Skal Hilse Fra NEXUS Å SI : DIN HELVETES FITTERÆV!! DU SKAL IKKE SLENGE UT CS-CHEAT SIA MI PÅ DETTA FORUME!!...har fått nokk bråk om det fra før. Vennligst fjern mellinga di ellers ..... Lenke til kommentar
-=TFS=-~^NeO^~ Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Bah !!! need I say more ? /E Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Hvorfor jukser noen egentlig. Forsvinner ikke hele poenget ved å spille da. Eller jukser du kanskje fordi du er dårlig?? Ikke vet jeg, men jeg personlig synes juksing er LAMT. Man får liksom ikke føle seg skikkelig god hvis man nå skulle være så god å knuse fienden. Det bler for lett. Kjøp en AK47, se gjennomveggen, aimbot'en sikter og du skyter før de andre er ferdige å kjøpe våpen.. sjipt.. Dette er min mening.. Dumbo Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Cheating i CS er lamt ja, med mindre alle cheater og alle vet at alle cheater. Da endrer spillet seg kraftig og det pleier å være ganske så gøy i de sene nattetimer :wink: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Noe som er så er kult på lan i di sene nattetimer er å stille brifhtness på skjermen ned så det blir mørkt. Da er man avehnging av nightvission goggels for å overleve. Det er jævli fett BobboZ Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Cheats er for LAMERE Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Hihih Den nye cheaten; Winbot! Start CS med winbot, trykk ctrl+alt+w og hele motparten blir utsletta, du får 9999999$ og 999999frags. Mere morro kan ikke CS bli!!! ...BAH! (og ja, jeg kødda :smile: ) Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Jeg tror at Chetere er folk som aldri ble noe goe i eks cs. PS: det med på eget lan party og skru ned brigthnes hørtes stilig ut, skal teste ut dette neste gang :eek:9 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Quote: On 2001-11-21 14:28, Gunder1 skrev:Jeg tror at Chetere er folk som aldri ble noe goe i eks cs. PS: det med på eget lan party og skru ned brigthnes hørtes stilig ut, skal teste ut dette neste gang :eek:9 Hvor mange skrivefeil fant dere? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Quote: On 2001-11-21 14:38, [TWM]Baltazar skrev: Quote: On 2001-11-21 14:28, Gunder1 skrev: Jeg tror at Chetere er folk som aldri ble noe goe i eks cs. PS: det med på eget lan party og skru ned brigthnes hørtes stilig ut, skal teste ut dette neste gang :eek:9 Hvor mange skrivefeil fant dere? 3-4 feil =) Lenke til kommentar
SAMU3L Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 BAN denne IDIOTEN fra forumett!!!!!! Cheating er for LAMERE og IDIOTER ! Lenke til kommentar
formannen Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Quote: On 2001-11-21 15:12, SAMU3L skrev:BAN denne IDIOTEN fra forumett!!!!!!Cheating er for LAMERE og IDIOTER ! Å stenge han ute er litt vel strengt. Og hvor kommer ordet "lamere". Cheats er for sopere og VIF tilhengere (Kanskje to sider av samme sak). Lenke til kommentar
be321 Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 HEI! VIF er bra de så...selvom jeg driter lang hel#### i fotball da Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Begynner kanskje åbli mer fotball post enn data, men : VIF er IKKE bra. meget få lag i Norge er bra og ihvertfall ingen i førstedivisjon(det er kanskje noen, men da kan vi heller diskutere det på et fotball forum :smile: Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Quote: ----------------------------------------------------- Fant det på nette å DET FUNKER SOM FAEN!!! DRIIIIT fett!!!!! har spilt på nette i flere timer nå å det er bare DRIIIT RÅTT!!! Ser igjennom vegger å aimbot + autofire + masse annet...DRIIIT KULT!!! MÅ TESTES!!! ----------------------------------------------------- Så hyggleg for deg a !!! DUST håper du blir bannet permanent fra de serverene du er innpå !!! Du blir ikkje "bedre" av å jukse ! Er ikkje så god, men eg jukser i det minste ikkje, slik som så alt for mange gjør ! og de synst det er kult, tapere er det dere er......... Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Greit å vite dette her. Det betyr enkelt og greit at du blir bannet fra SAS serverene og da også resten av SAMC... Skal se etter deg neste gang jeg er på :smile: Tomas - [sas]Mulle Lenke til kommentar
pskard Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Quote: On 2001-11-21 19:39, TomasK skrev:Greit å vite dette her. Det betyr enkelt og greit at du blir bannet fra SAS serverene og da også resten av SAMC...Skal se etter deg neste gang jeg er på :smile:Tomas - [sas]Mulle Hehe! Konklusjonen er at å jukse på CS eller andre spill er for jæ*** id****. Ingen liker de som jukser og sånn er det bare... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Jeg må jo være litt enig med BUMBLEBEE også da *bygger opp antihat skjold*. Det er sikkert jævlig kult for han, men som dere sier han blir jo ikke noe bedre og bare hatet av alle Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 NEI!! SLUTT!! Jeg skulle kommet og knekki hue av deg! Du må ikke legge ut cheats det er noe piss!! var en fyr paa nettet som hadde 171-2 fordi han hadde AimBot og WH Sikkert ud0delig oxo :sad: :sad: :sad: Cs hadde rocka verden uten cheats!! ____________________ P2 MMX 400 192MB RAM 8 GB IBM 2 MB ATI RAGE Kan d bli bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg