wewwen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Når det gjelder overklokking er jeg HELT grønn, har aldrig vært borti dette før.. så jeg vet ikke hvordan det skal gjøres, skal jeg bruke programmer,bios eller hva? takker på forhånd for alle seriøse svar Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Søk etter ATITool på google. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) jeg har hørt at klokking gir ekstremt mye varme, derfor har jeg tenkt på og kjøpe ny kjøler er denne bra? hviss ikke kan dere finne en? Er det ATItools når jeg har sapphire radeon? Endret 31. mars 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) jeg har nesten lik kjøler, min er levert med 9800pro ultimate, fungerer veldig bra, på den måten at ribba blir syyyykt varm :!: brenner meg på den om en vifte ikke står mot den, men det skal veldig lite luftstrøm til siden den er så stor, skal holde med en kabinettvifte, men jeg har mange kab vifter og en 12cm som blåser gjennom over og under den. da er kjølern kald uansett clock, ekke varmen som stopper meg. min er også bare med en heatpipe, men skal du dra på så legg på en 100lapp og kjøp den med to anbefales Endret 31. mars 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) er ikke forskellen på denne og denne at den ene er på tilbud? eller er det VIRKELIG en forskjell? Endret 31. mars 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har selv et 9600XT..prøver atitool nå..men jeg kan ikke finne noe temp-sensor.. Uansett..hvis jeg tweaker kortet med "find max core" og "find max mem" vil kortet si ifra når det blir overopphetet..så kortet ikke svir seg? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har selv et 9600XT..prøver atitool nå..men jeg kan ikke finne noe temp-sensor.. Tror ikke det er noen temp sensor på 9600 kortene jeg Har et Abit 9600 kort selv. Lenke til kommentar
Stette Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Jo visst er det temp.måler på 9600. Jeg har Asus Radeon 9600 XT og i Riva Tuner ser man tempen. Mitt ligger på 34 grader med overklokking nå. Jeg holder på å eksprimentere nå med å overklokke. Har ikke funnet maks enda. Minne mitt stod på 628 i en halvtimes tid i sted :S Har sikkert kommet borti. Ingenting skjedde. Virket nesten som om det faktisk funka hehe. Originalt er jo 297... =) Endret 5. januar 2006 av Stette Lenke til kommentar
BoOt3r Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 ville anbefallt dennekjøleren, bruk atitool dersom du er grønn, bare husk å finne maxcore og maxmem separat, (mener du får opp en advarsel dersom den "andre" baren er oc, men kan vell si det uans.) ekke sikker, men mener asus 9600XT kortet er det eneste av 9600-serien med temp sensor, dere må gjerne arrestere meg her da:P tips, dersom du ikke vil "røre" på kortet, sett en vifte på skrå/invinklet mot kortet, det gjorde underverker med mitt gamle 9800SE kort, klokka core fra 270 til 370++ lett:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå