kvakki_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 skjønner det ikke jeg har en nokia 6610i og prøver noen og sende ett bilde til meg f.eks men så kommer det bare en feilmelding... noen som i det hele tatt veit om det er infarød på den?? setter jo på det infarød greiene og alt, men går fortsatt ikke Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei Jeg regner med du er klar over at infrarød portene på både mottaker og sender er helt inntil hverandre og portene er vendt mot hverandre? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Av en eller annen mystisk grunn så kan du ikke sende bilder/lyd med Nokias S40 telefoner (muligens noen unntak) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Av en eller annen mystisk grunn så kan du ikke sende bilder/lyd med Nokias S40 telefoner (muligens noen unntak) Funker å sende hvasomhelst med 6230! Det kan hende telefonminnet ditt er fult, eller så er det den andre telefonen som har begrensninger på infrarøden sin. Hvilken telefon er det du prøver å få kontakt med? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 De nyere Nokia-telefonene kan bruke infrarødporten ordentlig (for eksempel 3200, 6230), men de fleste eldre kan bare kommunisere med PC-en og sende kontakter til andre telefoner. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 På Nokia står det vel alltids om Irporten på telefoner kan brukes kun til sync eller kommunikasjon med andre modeller. F.eks. 7650s blåtann er kun til sync, det står oppført. setter jo på det infarød greiene og alt, men går fortsatt ikke Kan ikke noe omd en telefonen, men mener du at du setter på Iradapter? Eller... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 På Nokia står det vel alltids om Irporten på telefoner kan brukes kun til sync eller kommunikasjon med andre modeller. F.eks. 7650s blåtann er kun til sync, det står oppført. setter jo på det infarød greiene og alt, men går fortsatt ikke Har både sendt og mottat ting fra en 7650 da. Og nei, det fungerer ikke selv om man har aktivert ir. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 På Nokia står det vel alltids om Irporten på telefoner kan brukes kun til sync eller kommunikasjon med andre modeller. F.eks. 7650s blåtann er kun til sync, det står oppført. setter jo på det infarød greiene og alt, men går fortsatt ikke Har både sendt og mottat ting fra en 7650 da. Og nei, det fungerer ikke selv om man har aktivert ir. Jaha? Jeg sammenlinknet noen telefoner der og der stod det noe sånt som: "Blåtann: ja til pc-synkronisering" MEn den sammenlikningsgreia er jo aldri helt riktig... Stod at 7270 hadde 5mb minne og slikt... Feil oppløsning osv.. Stol ikke på det... Lenke til kommentar
tnese Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Min (knuste ) Nokia 3200 kunne sende alt mulig over infrarød. Burde ikke da 6610i også kunne det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja, 3200 er også en av de som kan sende/motta. Skjønner ikke hvorfor det er sånn med mange av Series 40-mobilene. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Enig Redline... Unødvendig av Nokia å begrense infrarød. Nokia 3200 overrasket meg på flere måter, den har jo også EDGE, så det var helt sykt med så stor hastighet på en tlf til 800,- med kontantkort Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 VEl.. På noen Nokiatelefoner er det feil med IR På min kan jeg noen ganger ikke motta filer.. Det er kjipt.. Jeg foreslår en SW-oppgradering Har du nylig kjøpt mobilen har du reklamasjonsrett og kan få gratis oppgradering Det må nok til på min 7600 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 VEl.. På noen Nokiatelefoner er det feil med IRPå min kan jeg noen ganger ikke motta filer.. Det er kjipt.. Jeg foreslår en SW-oppgradering NEI! Det fungerer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå