Frohman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg blir lettet når jeg får dra på LAN jeg Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 da cs fungerte igjen, etter ett par uker uten Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 onkel blå kan være e skikkelig idiot. For 3 dager siden fikk noen kompiser av meg "mangel lapp" fordi politiet ikke kunne sine egne regler! Når de ikke kan jobben sin så er det på tide de finner noe annet og gjøre. Har blitt tatt 2-3 ganger selv, men bare fått en bot. kjørte en lånt orginal scooter 2 av gangene og fikk bot en av de pga lappen som jeg ikke hadde med meg. Har faktisk kun blitt tatt en gang med min egen sykkel, og det var fordi jeg gikk tom for bensin Heldigvis så de meg ikke kjøre sykkelen så jeg lurte dem til og tro at jeg ikke hadde trim og at jeg ikke hadde kjørt sykkelen, men trillet den ^^ De gikk 5på og jeg slapp unna, men jeg måtte gå hjem igjen da 5kilometer... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 jeg kom på en ting til etter jeg har spist julemiddag og sånt. asså.. etter jeg har vært på do da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå