flodhest Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Lang historie Uff, skremmende greier dette. Bra det gikk så bra! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg er lettet nå fordi alt funker som det skal etter den siste formateringen jeg hadde på fredag Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg er lettet nå fordi alt funker som det skal etter den siste formateringen jeg hadde på fredag Pleier det ikke å gjøre det? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Mest lettet.. Tja.. Var rimelig lettet da jeg ikke kom opp i muntlig eksamen i 10-klasse. For en deilig følelse! Spesielt siden det var kun 8 stk som slapp i min klasse Hurra for streik! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Når jeg slipper muntlig fysikk-eksamen Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Da pcen startet etter å ha vært mistenkt død Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 tja, blir veldig lettet hver gang jeg ikke har blitt ropt opp til eksamen. men til våren MÅ jeg opp i enten muntlig el sjriftlig, det blir jo ikke så gøy :S Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Da jeg kom opp i engelsk muntlig og engelsk skriftlig i 10. Det eide. I'll second that! Husker fortsatt dagen vi fikk vite at vi kom opp i engelsk muntlig. Bussen var sen, og vi var derfor sene. Da vi kom inn doren horte vi banning og skjellsord fordi vi kom opp i engelsk, mens resten kom opp i norsk. Ahh, memories! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kan si at jeg har følt meg lettet oftere i det siste, enn før.. Har akkurat kjøpt meg en moped, med trim.. Trenger vel egentlig ikke si mer, for de fleste skjønner tegninga, men skal si litt om 2 av episodene med "onkel politi". Som sagt, kjøpte jeg meg nettop en brukt yamaha tzr med effektpotte, og hvor den da ikke er "lovlig" i følge norsk lov, og skal bare brukes på bane.. Greit.. Rett etter at jeg hadde kjøpt den, hadde hatt den i en halv time ca, kjørte jeg litt rundt, bare for morro i sentrum. Velger da å stoppe på en butikk for å ta en liten pause, så jeg stopper på fortauet, 5m fra inngangen til butikken. Så plutselig kommer det en utryknings bil kjørende på veien som går ved siden av butikken(se bildet) og jeg tror den skal kjøre forbi, men neida, den svinger av på overgangen som er der og kjører 2m forran meg, og kjører etter den blå linjen som jeg tegnet og stopper forran inngangen.. Kan TRO jeg var bekymra der.. Men de kjørte heldigvis bare forbi, og jeg kjørte sakte og stille derfra.. LETTET.. Siste gangen, skjedde sist tirsdag 29.02.05, hadde jeg vært ute å kjørt litt i sentrum, også bare for morro.. Plutselig kommer en kompis bak meg på sin moped, og vinker til meg og ber meg stoppe.. Da svinger jeg av veien, og han kan fortelle meg at det er minst 4 biler i sentrum som stopper de fleste.. Så fra der vi står (røde X'en) ser jeg igjennom buskene (se bildet) den velkjente formen, fargene, og lysene på toppen. En av de store "van" bilene, stående i ro. Avstanden var større en på bildet, men gadd ikke tegne det så stort. Så tvert etter jeg så dem, ser jeg at den beveger seg i retning oss, snur jeg mopeden og kjører ut på E14 og inn i et boligfelt til en kompis, parkerte i hagen, og gikk inn.. Hørte i ettertid av kompisen min at den kom etter meg, + enda en fra sentrum.. Men jeg så ikke noe til dem.. Sorry hvis dette ble for mye, eller at bildene er for store.. Håper det går bra.. Følte bare at folk skjønner det på rette måten, med bildene. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Sist var nok igår da jeg greide å se for meg at jeg ble ferdig med engelskoppgaven som skal være ferdig på fredag, idag er jeg ikke like optimistisk :S Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Alltid et slit det der med "moped vs. politi"-greiene. Jeg har klart å kjøre forbi kontroll 3-4 ganger. Pga mopeden min høres original ut. Men jeg blir nok stoppa en gang. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 følte du deg mest letta eller driti ut da? heheheh Var ikke flau i det hele tatt. Jeg bare latet som om jeg hadde funnet dem fordi jeg ville selvfølgelig ikke si noe så idiotisk som at jeg hadde dem i lomma. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er ganske lettet nå. Nesten ferdig med engeslkoppgaven Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Skjending er noe drit. Alle som drev med det skulle ha kappet av penis og pung. det skulle jommen alle som satt å klagde på ting de ikke vet hva er også. Ja, for det er jo din eiendom du tagger på, vettu. Du hadde likt om noen hadde skriv ''Fuck the mongoloifo'' på betongmuren på huset ditt. Endret 3. april 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 *frykt for snuten* Hehe, kjenner til følelsen. Har hatt noen episoder selv, som jeg har vært GANSKE lettet etterpå. Den gangen jeg har følt meg mest lettet i mopesammenheng er når meg og en kamerat sitter på mopedene når Vegvesenet kommer kjørende inn på skolen for å ha kontroll. Vi lurer på hva vi skal gjøre når de stopper rett ved siden av oss og kikker på oss, jeg sier vi skal kjøre, så vi kjører avgårde bak skolen, på noe gress der. Jeg hadde ikke batteri og måtte trillstarte på fuktig gress, utrolig nok gikk det. Vi kjører da utenom noen sperringer, over en parkeringsplass og gjennom masse boligstrøk uten at de kommer etter, finner et sted å parkere mopedene et stykke unna, og rett etter vi kommer opp fra der vi satte mopedene kommer det en politibil kjørende, som senere er på skolen vår når vi kommer tilbake. De gikk da rundt i området og kikket etter mopeder og slikt. Vi kunne ikke gå tilbake til skolebygget, siden politi og vegvesen sto rett ved inngangen til bygget vi hører til. Ble tre timers fravær, de holdt på sinnsykt lenge. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hehe... har vært med på noen lignende med peden jeg og... Jeg kjørte til skolen, så lå jeg vel i rundt 70 i 50 sonen like ved skolen. Plutselig kommer en politibil opp på siden av meg, og jeg bare "FAEN!", men utrolig nok kjørte den forbi. Grunnen var at skolen hadde ringt til lensmannen pga noen råkjørte inne på skoleplassen, så de var på vei til det En annen gang skulle jeg egentlig ha vært på skolen til 15.30, men pga en lærer var syk slutta jeg 13.45. Da jeg dro 14.00 kom det en vegvesen bil, etterfulgt av en politibil inn mot skolen Dagen etter hørte jeg at det var skrevet ut 23 bøter, 7 sykler var avskiltet, og han ene hadde fått inndratt hele sykkelen samt 1 års utsettelse på bil førerekortet for å ha kjørt uforsvarlig inne på skoleområdet Jeg tror jeg kommer til å bli ganske lettet etter hvert nå også, siden jeg har følgende skolearbeid å bli ferdig med de neste 4 ukene: 2 norskprosjekter 4 heldagser 2 engelskprosjekter Religionsprøve Historieprøve Kjemiprøve 2 Biologiprøver Lese norsk roman Lese engelsk roman Religionsprosjekt o' happy joy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 så lenge det gjelder privathus ja. men vogner og betonghus har ingen skade av det. Det er opp til eieren - og ikke deg - å avgjøre om hans eiendeler tar skade av tagging eller ikke. Så lenge du ikke har fått tillatelse, har du å ligge unna. Det gjelder både Ola Nordmanns hus, NSBs togsett og Kjells bilverksted. Lang historie. Ble han noengang straffet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg blir ganske provosert når idioter med spraybokser prøver å lære verden at det ikke medfører noe problemer å tagge på togsettene til NSB. Det koster mye penger å fjerne taggingen og nytt sett må settes inn. Og med utgifter så kommer behovet for større inntekt. Do the math, morons. Jeg håper virkelig dere blir tatt av noen som ikke tenker over konsekvensene ved å ta loven i egne hender i dette landet fylt med politi ikke bryr seg nok om enkelte ting. Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg blir ganske provosert når idioter med spraybokser prøver å lære verden at det ikke medfører noe problemer å tagge på togsettene til NSB. Det koster mye penger å fjerne taggingen og nytt sett må settes inn. Og med utgifter så kommer behovet for større inntekt. Do the math, morons. Jeg håper virkelig dere blir tatt av noen som ikke tenker over konsekvensene ved å ta loven i egne hender i dette landet fylt med politi ikke bryr seg nok om enkelte ting. må si meg enig der azz.. Syns det er dårlig å tagge/å gjøre hærverk på andres eiendom. og ja! da blir det dyrere å kjøre tog pga sånne som gjør sånnt siden det koster NSB penger.. Men er ikke NSB eid av staten da? Isåfall så blir det jo enda dyrere for hele norge! Pga skatt! Sier ikke at alle må betale for en liten ting, er ikke det liksom... men tenk om mange hadde gjordt hærverk... hadde ikke vært noe pent + hvis det er hærverk på statens eiendom så blir det i bunn og grunn som sagt "alle" som må betale for det Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Lang historie. Ble han noengang straffet? Det er jeg ikke helt sikker på. Vi valgte jo å ikke anmelde det, men noe ble i alle fall satt i gang. Tror han har måttet gå til noen slags prate-timer e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå