Bobcaten Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg har planer om å anskaffe meg et nytt videokamera, hvis det fortsatt blir kalt videokamera da. VHS har jo tatt kvelden, så... Vet ikke så mye om de forskjellige typene, og heller ikke om man nå fortrinnsvis bruker dv-kassetter, eller om det er noe annet som er kommet på markedet. Mitt videokamera er nemlig noen år gammelt En venn av meg anbefalte SONY DCR-PC109E, men vet ikke om han har peiling eller ikke. Vil ha et bra og rimelig (ca. 7000,- ?) videokamera som kan brukest "over alt". Både ute og inne. Med brukbar zoom, og bra lyd på opptakene. Og gjerne med mulighet for ekstrautstyr, om det skule bli aktuelt fremover. Håper noen kan hjelpe meg med litt informasjon - som hvor mye optisk zoom man "trenger", hva CCD sensor er, om det er mye motorstøy som blir fanget opp, o.s.v. - og gjerne med forslag til bra kamera. Lenke til kommentar
Bobcaten Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Ingen som kan hjelpe? Har sett litt på andre tråder, men er fortsatt ting jeg lurer på. Hva bør jeg legge mest vekt på bortsett fra lyd og bilde kvalitet? Vil ha et som er enkelt i bruk, men som også har litt mer avanserte finesser. Hva slags tilkoblinger bør være på kameraet? Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå