Veitafan Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Har nå kjøpt meg nytt hk. Det er et Targa kabinett (hvis noen kjenner til det) det jeg lurer på er om jeg skal sette i noen form for beskyttelse i kabinettet som hindrer kortsluttning av hk. Det står noen "skrueholdere" der fra før som skruene skal festes i. Takker for alle "gode" svar! Endret 30. mars 2005 av toSlaDos Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det er skrueholderne som skal hindre at oppstår kortslutning... Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Gratulerer med nytt HK. Oppgradering må til, hvor høyt går du 754 eller 939? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du må kanskje flytte på noen av feste skruene, slik at de stemmer overens med hullene i hovedkortet. Dersom noen står igjen, hvor det ikke er hull i hovedkortet vil de kunne lage kortsluttning. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Gratulerer med nytt HK. Oppgradering må til, hvor høyt går du 754 eller 939? Takk .754 pappa's pc, orker ikke å bruke mer penger! HKet sitter nå fast med ingen hindringer, bar å boote opp. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 som nevnt spacere (messingmellomstykker) skal plasseres mellom hull i hk og kabinett (og de som ikke passer fjernes), bortsett fra det pass på at du har en stor nok psu etc =) Lykke til Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Alt funker fint! TakkTakk . Har formatert osv... Litt forskjell må jeg si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå