Fredrik90 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hei Nå får jeg disse feilene i gluax.lib. Linking... glaux.lib(tk.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__RegCloseKey@4 referenced in function _GetRegistrySysColors@8 glaux.lib(tk.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__RegQueryValueExA@24 referenced in function _GetRegistrySysColors@8 glaux.lib(tk.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__RegOpenKeyExA@20 referenced in function _GetRegistrySysColors@8 er dette fordi jeg bruker glaux.lib feil eller fordi det er feil i filen? bare lurer før jeg finner ny. mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg tror det er du som linker feil... Med mindre __imp__RegCloseKey@4 er noe du har lagd.. Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Link advapi32.lib også du... Lenke til kommentar
Fredrik90 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Link advapi32.lib også du... takker for det, virker flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå