agvg Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hvertfall "kobler til WAN miniport", bl.a. Om det har nå å si. Tror nok jeg har et rent modem. Da har du et reint modem. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har samme modem som deg, Alcatel SpeedTouch modem. Mener bestemt at den ikke har ruterfunksjon. Hvordan er du tilkoblet ruteren, kabel eller tråløst? Det enkleste i feilsøking er å bruke kabel. Det neste er oppsettet i ruteren, gå igjennom for n`te gang. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 ...Du har husket @online.no etter brukernavnet? Jammen ikke sikker Skal sjekke det nå, hvis så er tilfelle... hjelpe meg. Haha, husker jeg slet med en router i 3-4 TIMER hos eks-svigerfamilie fordi jeg tok feil av en null og en stor O (men det var skrevet med penn og papir, såh.. lett det der ) Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har samme modem som deg, Alcatel SpeedTouch modem. Mener bestemt atden ikke har ruterfunksjon. http://www.online.no/kundeservice/veiledni...thomsen510.html Men det er de nye modemene de gir ut, da. Selv har jeg et gammalt et (2003 eller noe? Husker ikke når det var vi fikk det) - uansett, det har ikke routerfunksjon. Lenke til kommentar
scream Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Når du går inn på Status og router på Linksys'en , har du da fått noen ipadresse? Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Punkt 1: jeg har ikke kjent en slik lettelse siden jeg for 5 år siden var ferdig med ex-phil eksamen. Punk 2: at det GÅR AN å være så tett i pappen!! Problemet var at jeg ikke hadde med suffikset "online.no i brukernavn i setupen til routern. "agvg": du er dagens helt. Hadde du vært her skulle du fått et glass brus Dagens moral: det vanligste er vanligst, tenk enkelt. Beklager at jeg har belastet forumet med en så håpløs enkel sak, men hw.no ble for meg redningen (igjen ) Fortsatt god kveld alle! Knut. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Les første svar en gang til og les så hva du svarte. Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Les første svar en gang til og les så hva du svarte. Heh.. Ja, ser det. Bare tenkte litt for raskt. Hadde lagt inn brukernavn slik det sto i papirene fra Telenor, men glemte å ha med @online.no som ble for selvsagt for meg Uansett, er bare glad til for at det ordnet seg, nå ligger det jo mange fine alternativer ute for andre som kanskje plages. Knut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Når jeg prøver å skrive online.no etter brukernavnet mitt, så forsvinner det etter jeg har lagret instillingene! Noen som vet hva jeg skal gjøre? edit: fikk det til nå. Måtte bare kopiere mac adressen fra den andre routeren så funket det. Endret 8. april 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå