x871kx6167ss7 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bare jeg som syntest det var ekstremt kjedelig å lese? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nei... Dårlige greier. Du må gjøre mer ut av det trådstarter Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 haha.. for en tragisk person denne "dama" di var ny update hadde ikke vært å forakte Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Kom med tips da vel.. Kanskje jeg skulle prate om hvor mye jeg elsker henne? Nesten helt tom for ideer.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Du har funnet en annen over msn, men du vil alltid minnes tiden dere hadde sammen. Senere angrer du og det er hun og bare hun du vil ha. Endret 23. april 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Hva er nummeret til kongen? Fort! edit: for sent Endret 24. april 2005 av galskapen Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Spurte hun deg om nummeret til Kongen? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Spurte hun deg om nummeret til Kongen? Nei, men mitt.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det skader ikke om du sender mailen hennes til meg på PM. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Mini-update jess eva gjekk ut sier: veit du så ekkel du er jess eva gjekk ut sier: du er i lag med 4 jenter og dei vet det ikkje jess eva gjekk ut har sendt deg et nudge! Empty Souls sier: fordi jeg fortjener det Empty Souls sier: jeg er deilig jess eva gjekk ut sier: griss jess eva gjekk ut sier: vrenge grisssssssss Løyet på meg at jeg har 4 jenter som ikke vet om hverandre.. :wee : Har også en svær samtale her, men jeg må jobbe litt med å komprimere den så den ikke blir alt for lang. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 På tide å sette nådestøtet snart?? (offentliggjøre msn-adressen hennes her på hw.no og la en bråte OT-folk bli i sammen med henne) Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Super idé!! "12413 personer har lagt deg til i sin MSN-liste" :!: Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Eller... "du har 12413 nye kjærester" Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ganske sikkert et en 13-14 år gammel gutt med mammas pc som synes det er uhyggelig morsomt å tulle på msn. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Såå.. Skal jeg legge ut mailen hennes? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) UPDATE "bare en normal samtale" jess eva gjekk ut sier: halla Empty Souls sier: hei kjære Empty Souls sender et wink: Spill av Kyss jess eva gjekk ut sier: me e ikkje i lag jess eva gjekk ut har sendt deg et nudge! Empty Souls sier: greit, men jeg liker deg for det jess eva gjekk ut har sendt deg et nudge! Empty Souls sender et wink: Spill av Hot Date jess eva gjekk ut sier: vil du bli i lag med meg Empty Souls sier: ja! (yeah right!) jess eva gjekk ut sier: oki jess eva gjekk ut sier: da mååååå du ringe jess eva gjekk ut har sendt deg et nudge! jess eva gjekk ut sier: er deu i lag med dei 4 jentene jess eva gjekk ut har sendt deg et nudge! jess eva gjekk ut sier: halo jess eva gjekk ut har sendt deg et nudge! Empty Souls sier: hallo jess eva gjekk ut sier: er du i lag med dei 4jentene Empty Souls sier: jeg elsker dem også, men akkurat nå liker jeg deg best jess eva gjekk ut sier: prater du med nokon gutta jess eva gjekk ut har sendt deg et nudge! Empty Souls sier: nei, men jeg har et liv og andre ting å gjøre enn å snakke med deg jess eva gjekk ut sier: takk eg slår opp (har vi noen gang vært sammen? ) jess eva gjekk ut sier: når du sier sååånne ting Empty Souls sier: whatever Empty Souls sier: du er ikke så viktig.. finner meg noen andre jess eva gjekk ut sier: ekkelt jess eva gjekk ut sier: vil du bli i lag med meg (jadda.....) Empty Souls sier: ja jess eva gjekk ut sier: du har du web Empty Souls sier: nei jess eva gjekk ut sier: joooooooooooooooooooo jess eva gjekk ut har sendt deg et nudge! jess eva gjekk ut har sendt deg et nudge! jess eva gjekk ut sier: lika du meggggggggg jess eva gjekk ut har sendt deg et nudge! jess eva gjekk ut sier: eg slår opppppppppppp Empty Souls sier: nei.. jeg liker deg så godt jess eva gjekk ut sender et wink: Spill av Kjærlighetsbrev jess eva gjekk ut sier: jooooooooooooooooooooo jess eva gjekk ut sier: du køddaaaaaaaa jess eva gjekk ut sier: *grinesmiley* Empty Souls sier: nei... jeg har bare problemer med temperamentet mitt Empty Souls sier: jeg håper du kan tilgi meg Empty Souls sier: jeg er så utrolig glad i deg jess eva gjekk ut sier: du må seiiii 6 fine ting om meg Empty Souls sier: du er sexy og god i senga x 6 Empty Souls sier: tada jess eva gjekk ut sier: hod app jess eva gjekk ut sier: jævla homo jess eva gjekk ut sier: eg slår opp Empty Souls sier: HAHAHAHAHAHAHA Empty Souls sier: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH jess eva gjekk ut sier: du er i lag med 4 andre jente Empty Souls sier: så.. det gjør meg vel til en homo, da Empty Souls sier: du er sånn passe teit Empty Souls sier: *svær lol-smilie* jess eva gjekk ut sier: din for bannnande homo jæøvel fitte ( hvem lærer henne sånt?) jess eva gjekk ut sender et wink: Spill av Vannballong Empty Souls sier: sikker på at du er en jente på 11-12 år? Empty Souls sier: ikke no tull? jess eva gjekk ut sier: *sinna smiley* jess eva gjekk ut sier: ei em 12 jess eva gjekk ut sier: ka trur du jess eva gjekk ut sier: eg slår opppppppppppppppppppppppppppppppppppp Empty Souls sier: i hue kunne jeg tenke meg at du er sånn ca. 4-5 år, men det er jo ikke vitenskapelig påvist enda.. ENDA Empty Souls sier: neii.. ikke slå opp!!! Empty Souls sier: jeg elsker deg Empty Souls sier: kjære...? jess eva gjekk ut sier: du sier stygggggggggggge ting naiiiiiiiiiiiiiiiii jess eva gjekk ut sier: eg slår oppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp Empty Souls sier: men det er ikke jeg som skriver det.. det er storebroren min!! han er sjuk i hue (har ikke bror da selvfølgelig ) Empty Souls sier: jeg elsker deg, lisa jess eva gjekk ut sier: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Alt for denne gang.. Hadde jo vært gøy om noen andre delte morsomme samtaler de har med henne.. Advarsel: Legger ut mailen hennes! Brukes på eget ansvar! -- epostadresse slettet av moderator -- edit: gjorde updaten en smule mer synlig Endret 4. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) FØRSTE POST: Bwahahahaha!!! Har opplevd omtrent nøyaktig det samme med en ett-år-yngre-enn-meg jente fra Nordheimsund. :!: Endret 26. april 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg