GRendal Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hei! leter etter den van morrison plakaten når han står i bar overkropp og håret dekker til trynet. tipper han er 26-27 på bildet. vet noen dette? lett på nettet.... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hei! leter etter den van morrison plakaten når han står i bar overkropp og håret dekker til trynet. tipper han er 26-27 på bildet. vet noen dette? lett på nettet.... Har en stygg mistanke om at du snakker om Jim Morrison og ikke Van? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 ah hehehe... bra grendal...mr I KNOW shit about music Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Det bildet du tenker på? jepp. vant en "huge" poster av den på ebay nå fet plakat da? ( og nei, jeg er ikke gay) Endret 30. mars 2005 av GRendal Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Oj, han er like tynn som meg jo, om ikke tynnere. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Oj, han er like tynn som meg jo, om ikke tynnere. er du like kjekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå