mandela Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 min bindingstid går snart ut og jeg har tenkt å kjøpe nokia 6230 subsidiert for å fortsette med netcom. hvor finner jeg den billigst og er det noen som har insider info om den blir noe billigere når 6230i kommer eller om den forsvinner med en gang? tenker på slik som nokia 6610 vs 6610i. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har du prøvd prisguiden? Hvis du vil søke på abonnement også, kan du prøve rettpris på dagbladet.no, vg.no, spray.no og alle andre sider som bruker samma prisguiden. på www.rettpris.no ligger den originale hvis du vil ta en titt der. Når det gjelder prisfall etter at oppfølgeren har kommet er dette svært variert. Noen legger seg svært likt i pris og faller(T610/T630) mens noen ganger blir oppfølgeren billiger(6610/6610i). Hva som blir utfallet varierer med forskjell i spesifikasjoner og relasedato. Nå som 6230i kommer så lenge etter og er nokså mye mer avansert, blir det nok et prisgap på oppimot 1000kr. Om 6230 kommer til å synke så fort med en slik prisforskjell er jeg ikke sikker på. Må nesten vente og se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå