IDE Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Nettopp installert sof2,kommer inn i spillet å ting som feks. vegger,gulv,tak,bokser,biler osv. er bare en masse gråe firkanter.. Har installert nyeste driver fra nvidia så,noen som vet hva det kan være ? Lenke til kommentar
thvcrichard Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hmm hvis du har win xp, last ned siste patchen til directx, denne kom etter directx 8.1 slippet, ellers vær sikker på at du har 8.1 installert... Lenke til kommentar
IDE Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Har win2k sp2 og dx 8.1,såh noen andre som vet ? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Du har vel ikke _tilfeldigvis_ lastet ned en ulovlig versjon?? :smile: Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote:Du har vel ikke _tilfeldigvis_ lastet ned en ulovlig versjon?? Fordi han har problemer så er det automatisk en piratkopi??? DUST!! Lenke til kommentar
IDE Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Heh,nei ikke piratkopi ;P Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Quote:Du har vel ikke _tilfeldigvis_ lastet ned en ulovlig versjon?? Fordi han har problemer så er det automatisk en piratkopi??? DUST!! Tenker du kan roe deg litt ned jeg... Egentlig virker det litt logisk pågrunn av at det opplagt er noe i veien med texturene i spillet, noe som visse grupper er kjent for å tukle med. Det vil si, rippe høyoppløsnings texturene.... MrA| spør et helt vennskapelig spørsmål og IDE svarer på samme måte, skjønner ikke helt hvorfor du kommer brasende inn i diskusjonen og lager kvalm... Lenke til kommentar
IDE Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Har nå prøvd å lagt inn spillet hos en kompis å det fungerte helt fint,så det er hværtfall ikke noe galt med eksemplaret mitt av sof2 ser det ut til.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 23:08, CAT-scan skrev: Quote: Quote:Du har vel ikke _tilfeldigvis_ lastet ned en ulovlig versjon?? Fordi han har problemer så er det automatisk en piratkopi??? DUST!! Tenker du kan roe deg litt ned jeg... Egentlig virker det litt logisk pågrunn av at det opplagt er noe i veien med texturene i spillet, noe som visse grupper er kjent for å tukle med. Det vil si, rippe høyoppløsnings texturene.... MrA| spør et helt vennskapelig spørsmål og IDE svarer på samme måte, skjønner ikke helt hvorfor du kommer brasende inn i diskusjonen og lager kvalm... Har bare hatt en _viss_ erfaring at den rippa versjonen inneholder en del bugs. Løste seg ved å _kjøpe_ en ny kopi av SOF2 . [ Denne Melding var redigert av: MrA| på 2002-07-03 22:54 ] Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 har samme problem selv, prød installering 2 ganger, instaler nvidia driverene om igjen, installer dx som lå på cd, men det funker ikke, får bare svarte og grå bokser, testet det på en annen pc, og det fungerte, Noen fixer eller pather som skal kansje få dette til å fungere. og dette er orginal, kjøpt og betalt i butikk:) Lenke til kommentar
msh Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg har samma problemene,Jeg har Geforce TI4400.Hva kan det kommet av ? ? ? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Dere kan jo prøve den nye patchen 1.01 http://www.3dgamers.com/dl/games/soldierfo...1patch.exe.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå