alos Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Vel Siden er egentig ikke så mye til slakt da.. siden den mest sansynlig aldri kommer til å bli brukt.. Jeg sliter av et stort problem, jeg eier nemmelig ingen sans for kunstnerisk kreativitet. Derfor ganske vannskelig å lage hjemmesider.. I dag på jobben skulle jeg laste den noe da jeg kom på en sak som jeg brukte som mal til hjemmesiden da.. Veit jeg bruker iframes og har kun testet for kompabilitet mot IE, beklager masse for dette.. Her er hvertfall siden: http://htr.pointclark.net/ Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Bruk en annen font enn Times New Roman. Sans-serif fonter tar seg bedre ut på internett. Bruk gjerne Lipsum istedenfor "test test test" osv. Det gir et mer realistisk bilde på hvordan siden vil se ut. Kreativt, men det ser etter min mening ikke særlig pent ut Skjønner egentlig ikke hvorfor du legger den ut til kritikk når du aldri kommer til å bruke den. Endret 30. mars 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 En ting skal du ha; det der var originalt. Har aldri sett på comdlg32.dll som et webdesign. Men. - Ikke del opp ordene slik du gjør. "Side navn" og "Fil type" skrives "Sidenavn" og "Filtype". Særskriving av sammensatte ord gir et utrolig useriøst inntrykk. - Ikke strekk designet på den måten du har gjort, det blir bløtt. Det er vanskelig å forklare metoden jeg mener, men dersom du beholder originalstørrelsen og bare strekker de ensfargede feltene horisontalt/vertikalt så blir det nok mye penere. - Jeg ville aldri brukt dette designet til en webside som skal fremstå som en seriøs webside. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Alt for stort, men ellers en fin tanke om du hadde gjort litt mer ut av det. Alt blir så oppblåst og trykt opp i et hjørne. Du skulle midtstilt siden og gjort den litt mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå