jossa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 har en hjemmeside som støtter alt av databaser å kjafs.. finnes det noen gode ferdiløsninger som man kan logge seg inn på som forfatter, skrive, legge til bilder, å publisere på en forside... med forsmak på artikelen å et bilde... samme prinsipp som på hw.no.. vist noen sjønner.. men er totalt blank på php å sånt.. så må være noe som er ferdiglaget men med pent design.. ja.. dere fatter.. Lenke til kommentar
olear Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Mambo er en veldig god CMS. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 får liksom ikke kontroll over det.. finnes det ikke noe lettere å ikke så fancy grafisk? .. helst uten java.. Lenke til kommentar
olear Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Skal det være laget i PHP? du kan jo søke litt på Google (søkeord: php cms) helst uten java.. Tror ikke du finner så mange med det. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 det som dæm kjøre på HW.no .. e det sjøl laga? hehe ja no som æ vet ka æ ska søke på så ska æ det.. takk.. men kom med forslag vist du kommer på noen bra! Lenke til kommentar
olear Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Vet ikke om HW har laget det selv, men regner med det. Når det gjelder PHP baserte CMS så kan jeg bare anbefale Mambo siden det er bare det jeg har brukt. Når det gjelder brukervennlige CMS tror jeg ingenting slår Plone (python), men Plone er et mareritt å administrere (hver release ødelegger noe). Så jeg anbefaler egentlig ikke den til folk. Endret 30. mars 2005 av olear Lenke til kommentar
muffe Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 HW.no sitt system er selvlaget (tror jeg). Det heter ne:o, og du finner innloggingen her: http://neo.hardware.no/ De burde forresten lisensiere det som GPL og slippe kildekoden.. Men de er vel redd for at folk skal finne sikkerhetshull og at hullene skal bli utnyttet... Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hva med WordPress? Jeg har laget et CMS selv som jeg bruker, og synes det fungerer utmerket. Så hvis du har nok kunnskap til å lage et CMS selv, så anbefaler jeg heller det. Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 php nuke? http://nukecops.com/downloads-file-506.html Lenke til kommentar
o2mlab Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 AJ-Fork og Cutenews er vel kanskje de mest banalt enkle "miniCMSene"... men kan man CSS, er Wordpress et veldig stødig og bra system! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå