Gjest mafister Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 xp1700+ ecs k7s5a (sis) :???: intigrert lyd og nettverkskort 512 ddr-266 micron ibm 60gb 120gxp geforce2 mx-400 :sad: jensen easy isdn win982000 300w jeg har en jæv... ustabil pc, hver gang jeg skal spille spill som operation flashpoint,cs, ra2:cry:, klikker pc`n,den detter bare rett ut i os. når jeg serfer for jeg en explorer feil som sier "iexplorer har gjort ulovelig operasjon osv... men deltaforce lw funke igjen som en drøm.(ikke d at jeg spiller d) jeg skjønner ikke hva det kan være. å jo jeg har de nyeste driverne til alt i maskinen, inkl bios og sis brikkesett drivere. +win oppdate. +format c: noen som har en formening om hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg har samme prob. så jeg kan ikke være til noe hjelp. Men vil høre fra noen andre som kanskje kan vite hva som er galt Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 høres ut som en driver-feil ettersom du kan kjøre noen spill, og noen klikker. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 amdpower Har du sett om det er kommet noen fix til spilla du har problemer med,og eg håper at du har alt oppdatert,skjermkortet/brikke settet/windows,og har du agp 4x prøv på agp 2x kan jo hjelpe,hastighets forskjellen er liten mellom agp 4 og 2x. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå