Slip Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Her sitter jeg - påtte sur. Egentlig skulle dagen bli BRA! Fikk en snerten liten pakke levert på døren, med nytt "CNet Wireless-G CardBus Adapter" kort. Så snart jeg satte det i siden på laptopen - Krasj. Maskinen frøs på sekundet! Reboot. Ut med kortet, prøve og legge inn software. Ferdig med det, satt i kortet. KRASJ! Samme greia Driveren er ikke lagt inn sier device manager.. men.. ikke vet jeg.. har prøvd alt! Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg vil anbefale deg å sette inn PCMCIA kortet før du starter pcen. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Har prøvd det. Da stopper alt opp når windows laster.. FØR login. Har også prøvd med ett annet kort. Kan det være at windows er infisert av noe lumske greier som gjør at driverne går berserk? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Er dette en gammel laptop?? Har ver borti at eldre IBM maskiner klikker ved bruk av PCMCIA Wlan kort Gikk over på USB netverks kort i staden og det funka flott på alle. Prøvde 4 forskjellige merker kort. Samme skjedde på alle Lenke til kommentar
Slip Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Nja, ca 2 år tror jeg? Compaq Evo N1020v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå