woid Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) finnes også lignende på http://www.eplehuset.no/produkter/vesker/ har opplevd samme problem på: dell x300, fujitsu siemens amilio d8830 targa xtender 400 men det er værst hvis man har laptoppen i en veske over skuldra, som henger og slenger frem og tilbake. ble mye mindre merker når jeg gikk over til sekk, og at den ligger fritt og ikke blir presset noen veier Endret 30. mars 2005 av woid Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har en IMB Thinkpad T41 og der er lokket stivt nok til at merker i skjermen ikke er et tema... Lenke til kommentar
sirius Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Med min Medion fulgte det med en tynn stoffplate til å legge over tastaturet når en slo det sammen. Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hav med en bitt av en tskjorte.Her prøvd det ,det går men det loer litt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Et ark pleier som regel å hjelpe mot merker. Lenke til kommentar
marsLem Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jif støvklut til 47kr på prix, klipp den til og legg mellom skjerm, tastatur.... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det med merker fra tastaturet for 155x-serien er jo typisk for denne serien. Bare bruke papir eller noe mykt noe imellom. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hadde et lignende problem på to tidligere Acere, men anskaffet meg "The Slip" (ting for å legge mellom skjerm/tastatur fra Eplehuset) og da 'forsvant' problemet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvorfor kjøpe når du kan mekke noe gratis? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Måtte faktisk bytte skjerm på den bærbare min(en Dell) pga dette, tror jeg hadde hatt den i 1-2 mnd(fraktet den til og fra skole i "egnet" sekk solgt av produsent).. Fikk faktisk ny skjerm på garantien. Etter dette har jeg brukt en brilleklut mellom skjerm og tastatur og aldri hatt noe problem siden, den er vel over 2 år gammel nå(3 år nå i høst). Det er uansett viktig å beskytte skjermen og tror neppe det er noe poeng i å kjøpe dyre løsninger for dette. En brilleklut koster neppe mer enn 20.- hos f.eks brilleland... dersom man ikke har en. edit: må legge til at hos meg begynte det å falle små plastbiter av skjermen. Tror det er ganske typisk at de ikke knuser, men at de heller går i oppløsning. Endret 9. april 2005 av kindings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå